NĂ„r en planlegger

Ja, nÄr en planlegger, blir det av og til ikke som man tenkte.
For i dag tidlig meldte jeg meg pÄ spinning.
Var tidlig oppe og tenkte ta styrkedel en halv time fĂžr spnning.
Nesten klar til Ä dra sÄ ringer tlf.
Moderen ringer.
Hun har hatt hjerteflimmer noen ganger i natt og er helt utslitt.
Jeg avtaler Ä kjÞre henne inn til lege nÄr hun har snakket med de.
Hun fÄr time litt senere og jeg skal hente henne.

Jeg er spenna klar for trening, men skifter bukse, tar pÄ meg Þrepropper og kobler til mobilen med nedlastet herlig musikk, og tar meg en joggeÞkt pÄ 20 minutter. Det var herlig. LÞpe av seg frustrasjon og slikt
. Ja, moderen kan jo ikke for at hun sliter med helsen, og jeg kan da trimme andre tider
..
Men det var bare det at det var planlagt og sÄ skal jeg jo pÄ kveldsvakt senere i dag.
Det er bare sÄnn, at ting skjer nÄr en minst venter det. Og egentlig sÄ har jeg jo lyst Ä ha en frisk mor og det har jeg egentlig ogsÄ.
Og nĂ„r man har hatt en syk far siste par Ă„r fĂžr han dĂžde i fjor juni, sĂ„ sitter det i kroppen,  dette med legebesĂžk – innleggelser og slikt.

Men herlig med joggetur – kjþrte moderen til lege og det gjekk flott.
Jusering pÄ medisiner.
Bra!

SÄ var vi og handlet litt og mye av dagen gjenstÄr og jeg vil ut Ä nyte veret fÞr jobben kaller.
 

 

Jeg gĂ„r til GOLLENESET fyr over dalen – tur og retur.


Det er som om naturen snakker. 
Jeg ser sÄ mye rart pÄ min vandring og av og til mÄ jeg bare ta bilder og legge ut.
Kanskje du ser noe i disse bildene 🙂


Glede.


Hjerte.


Ja kanskje er det bare jeg som ser det, men her er en hĂžne pĂ„ tur med sine smĂ„, og hvem som kommer bak
.. Tja 


Bare vakker vekst.


SÄ har jeg snudd ved fyret og gÄr samme vei tlbake over dalen.


I bakken lÄ denne steinformasjonen.
Jeg ser to mus som kysser 

..   kan du se det?
Eller ser du noe annet?
🙂

 

NĂ„ er jeg klar for jobb.

Ønsker dere alle en herlig mandag.

 

#mandag #mars #nÄrenplanlegger #dagen #friluftsliv #utetid #formasjoner

 

18 kommentarer

Siste innlegg