vĂĽrdag

En herlig vĂĽrdag.

Kaldt ute – men allikevel nydelig.

Dagen startet med uventet besøk pü verandaen.

Mr Sniff var sü trøtt etter nattens rangling, at han enset det ikke en gang.
Selv om det bare var en verandadør imellom, orket han ikke lette pü et øre.

Herlighet, jeg har aldri sett en annen katt som har klatret opp pü verandaen før.
Men denne var visst alt for nysgjerrig til ĂĽ holde seg vekk.


Bildet er tatt fra trappevinduet 🙂
Litt av en sjarmør eller dame. Ikke vet jeg.
Kanskje det er en venninne av Mr Sniff  hihihi
Han lüg iallefall i svime innenfor døren.

Jeg var klar for spinning!


Vel hjemme etter spinning, avtalte jeg med en venninne av meg, Eva, at vi skulle møtes pü Madelynn Coffe for litt mat og prat.


Vi storkosa oss 😀


Vi spegler oss i vinduer på Thon Hotell Fosnavåg 🙂

Wohoooo! Det er vĂĽĂĽĂĽĂĽr <3

Utsikt fra Thon Hotell FosnavĂĽg.

 

Jeg kommer hjem etter en dag i Fosnavåg – og ønsker ikke gjøre noe hverken inne eller ute, utenom å ta på klær for tur.
Jeg gĂĽr til Golleneset fyr.
Vandrer fjøresteinane tilbake.
God trim og godt for balansen.

Fant et hjerte i mønsteret her, og med meg i en boble oppe i hjørnet 🙂
Det er fuglekvitter.


Det er masser av Kusomrer mot Golleneset fyr, og her har de begynt sĂĽ vidt ĂĽ komme frem.


Kan dette vĂŚre to personer som vandrer?


En stor hjertestein.

Så er turen til Golleneset over, og utegangarane varsler at det kommer folk….. bææææ bæææ
Litt nysgjerrige og veldig skeptiske.

 

Carpe diem

 

#vürdag #dagen #gollenesetfyr #madelynncoffe #friluftsliv #foto #natur #onsdag #mars #carpediem #venninner #trening 

20 kommentarer

Siste innlegg