challenge missmommy

Hei og god morgen 🙂

 

Kveldsvakt i gĂ„r og tidligvakt i dag 😀 !!!

Litt trÞtt nÄr ringeklokka ringer
.. men pytt pytt. Ny dag!!

 

Og i gĂ„r fikk jeg ikke lagt ut challenge nr 6 av missmommy sin challenge. SĂ„ da kommer bĂ„de nr 6 og nr 7 i dag 🙂

 

Challenge 5 lyder slik:

Send en koselig SMS til end u setter stor pris pÄ, og hvorfor.

Jeg sendte en SMS til min venninne pĂ„ Aurskog. Jeg skulle ha ringt, men kom pĂ„ det like fĂžr jeg dro pĂ„ job i gĂ„r. Jeg har fĂ„tt inbydelse til eldste datter sin konfirmasjon, og tenkte at NÅ mĂ„ jeg bare sende en SMS og takke for innbydelse, og si at JA JEG KOMMR 🙂 Og at jeg blir der noen dager nĂ„r jeg fĂžrst reiser 🙂 Jeg fikk ogsĂ„ slikt koselig svar tilbake <3  

SĂ„ det var min SMS i gĂ„r  til ei jeg setter stor pris pĂ„ 🙂

 

 

 

Challenge 6 lyder slik:

Nevn tre ting du er takknemlig for fra uken som har vĂŠrt.

Jeg er svĂŠrt takknemlig for konserten jeg var pĂ„ – Whitney Houston showet. Det var fantastisk.

Jeg er takknemlig for at mamma fikk feire 78 Ärs dagen sin og hadde selskap med familie som sjelden kommer pÄ besÞk lengre.

Og jeg er takknemlig for hele uken egentlig og alt som har blitt fylt i den <3 Kanskje for treningen som er gjennomfþrt 🙂

 

Det var mine to siste bidrag til missmommy sin challenge 🙂

 

Ønsker dere alle en god sÞndag!!

 

#challenge #missmommy #treting #sms #sĂžndag #februar #vinter #littavhvert

16 kommentarer

Siste innlegg