Fotosafari

Ja det blir nesten som en fotosafari.

Det snĂžr, sludder, regner og hagler om en annen, og jeg tenker hmmmmmm.
Ute eller inne?

SelvfĂžlgelig UTE!

Ja, jeg mÄ jo selvfÞlgelig ut Ä gÄ og samle skritt til skrittelleren min ogsÄ.
Egentlig litt glad vi snart er i mÄl, for det ble ikke det helt store sosiale med jobben akkurat.
Men konkurranseinstinktet er jo der og gruppen min holder nok pĂ„ Ă„ vinne 😀

Ja, sÄ da er det en ting Ä gjÞre; pÄ med klÊr og ut og gÄ.

Hvor skal jeg gÄ da?
Ja, for jeg har tenkt Ä gÄ i bygda her. 
Jeg finner ruten mens jeg gÄr og i dag fÄr jeg tatt bilde av noe jeg har tenkt lenge jeg skulle.

Jeg samler skritt og jeg samler fotos.
Fotosafari med hodet stikkende ned alle veier, sÄ folk i bygda sikkert tenker; Herregud, har det klikka?!

Hehehe jeg bare koser meg og nyter utetiden jeg <3

Her kommer mine bilder for dagen:
Og i dag har jeg bare brukt mitt SONY speilreflekskamera.

SONY DSC
Det fĂžrste jeg gĂ„r meg pĂ„, er jo bobler i en liten bekk, og da havner jo fotografen I boblene ogsĂ„ da 🙂
Litt morsomt – for de sprekker fort disse boblene.

SONY DSC
Et lite redskaphus eller noe

 har alltid stÄtt der
.

SONY DSC
Steiner balangserer pÄ hverandre.
Hvordan havnet den steinen slik?

SONY DSC
En striesekk ligger og dupper under vann.

SONY DSC
Kan du se at dette er en liten hund eller et annet dyr?

SONY DSC
Skulle bli et drÄpebilde men jeg fikk ikke fokusert riktig.
Bildet ble litt stilig allikevel.

SONY DSC

Sopp er det overalt.

SONY DSC
Og dette er et herlig bilde synes iallefall jeg.
Jeg sĂ„ med en gang at en person lener seg med hodet inn mot dette hjertet – pĂ„ venstre side ja.
Kan du set det ?

SONY DSC
Det var her jeg ville fotografere.
Det er et gjerde fra veien og ned i sjĂžen.
Her henger det alltid masse tare.
Dette er jeg fascinert av og i dag fikk jeg tatt bilde herfra.

SONY DSC
Man ser rett mot Runde (fuglefjellet).

SONY DSC
Taren spegler seg i sjþen 🙂

 

Det var ganske opplett da jeg gjekk turen min.
NĂ„ har det vĂŠrt en vindkule med hagl i – og sĂ„ laver det ned med vĂ„t snĂž igjen. 
Det er vel sĂ„nn vĂ„rver ute – ubestemmelig.

 

Takk for at du var innom meg her pÄ bloggen.
Fþlg meg gjerne om du ikke allerede gjþr det 😀

 

Ønsker dere alle en flott tirsdag!

 

#dagen #fotosafari #speilreflekskamera #sony #dyttno #nyttÄrsmarsjen #skritteller #utetid #natur #glede #tirsdag #februar

 

24 kommentarer

Siste innlegg