skritteller og utetid

Hei og god mandag.

 

I dag har det vært glatte veier på jobben ……
Dårlig brøyta sideveier – men frem kommer en jo heldigvis ved å kjøre forsiktig.

Det har ikke blitt de store talla på skrittelleren, gjennom arbeidsdagen, da jeg kjører mye….. 😀

SĂĽ da mĂĽtte jeg ta meg en tur og fĂĽ opp tallet, etter arbeidstid.

Men før det, mütte jeg müke veien til moderen, og litt i min egen, pga mye snøfall siste døgnet.

Hjem og spise mat, og hive pü seg klÌr før en blir for sigen og IKKE orker. For egentlig skulle jeg pü Zumba/styrke i dag kl 18.00, men i og med at veiene er glatte, sü valgte jeg ü droppe treningen der i dag.

 

********************

Men først et bilde av Mr Sniff fra i går kveld. Litt fornærmet fordi vi kom sent hjem…… var på kino…. DEAD POOL!  Kjempemorsom film da….
Ja, og når vi kom hjem (tantejenta Alice er her på vinterferie og hun var også med på kino + min eldste sønn) så hadde det lagt ned masse snø så det måtte måkes endatil i går kveld 🙂

Ja, og Mr Sniff fikk ikke så mye oppmerksomhet når vi kom hjem, for Patrick pakket til 4 uker på sjøen…. og jeg måtte inn på data litt   hehehe

Sü hørte jeg mjauing fra badet:


Ja, han hadde lagt seg fint til i vasken, rett og slett 😀

*********************

 

 

SĂĽ til dagens tur.

NĂĽ skal jeg bare slappe av resten av kvelden.

Ønsker dere en god mandag kveld!

 

#skritteller #dyttno #nyttürsmarsjen #utetid #skogskatt #formasjoner #isformasjoner #snø #vinter #februar #sunnmøre

24 kommentarer

Siste innlegg