Ut pÄ tur

Ut pÄ tur aldri sur!

 


Alltid kjekt med lag nĂ„r en skal ut pĂ„ tur, enten ved Ă„ samle skritt til DYTT – eller bare nyte naturen.
I dag har vi gjort begge deler.
Det var helt herlig Ä vÊre ute og gÄ.


Hornseten


Utsikt over NerlandsĂžy med Kvalsvika lengst ute.


SĂžstrene Beate og Eva.
Et tre lÄ fortsatt over stien, etter orkanen TOR.


Ser det ut som en liten Ă„me eller noe.
Den ser glad ut iallefall 😀
Greit med litt fantasi <3
hehehe


Jeg mÄtte ta meg en tur senere pÄ dagen, og gjekk da i Mulevikvegen.
Det har blitt kaldt her pĂ„ sunnmĂžre – minusgrader og litt snĂž har komt.


En herlig solnedgang som sees fra Mulevikvegen og utsikten er mot stadt.

Jeg har vÊrt pÄ MR i kveld, for bekken og hofter.

SÄ nÄ skal jeg kose meg med dette.


BlÄbÊr og jordbÊr med Lime-kesam!
Yammy

 

Glad for at DU var innom her <3

Kos deg videre med kvelden.

 

#utpÄturaldrisur #utpÄtur #dyttno #nyttÄrsmarsjen #solnedgang #Hornseten #herÞy #glede #turglede #Mulevikvegen #limekesam

14 kommentarer
    1. SĂ„ masse flotte bilder! Dere har virkelig nydelig utsikt fra den toppen! Ha en god kveld!

    2. en kjempeflott tur,og ja det er hyggelig Ä gÄ sammen med flere )) heldige er du ogsÄ som har fÄtt unna MR min lege flyttet min sÞknad om MR til byen for att det skulle gÄ fortere,men jeg har ikke hÞrt et ord ennÄ ( fÄr hÄpe det skjer snart sÄ fysioterapauten kan begynne med skikkelig behandling ))

    3. fruensvilje: Ja det er hyggelig med selskap 🙂 Jeg er glad jeg er ferdig med MR. Jeg har alltid litt problemer med Ă„ ligge der…….. vanskelig med fokus og mĂ„ telle litt og konsentrere meg sĂ„ jeg ikke hyperventilerer 😀 SĂ„ fĂ„r vi se om det er noe pĂ„ MR resultat som kan vĂŠre til nytte 🙂 HĂ„per du fĂ„r komme til snart !!

    4. Unni: Ja det var en kjempefin tur 🙂 Nei den snĂžen som var her er regnet bort. SĂ„ kom det litt i natt og dekket veier og marker. Den eneste snĂžen som er, er den som ligger litt oppe i fjellet 🙂 Den forsvinner ikke sĂ„ fort 🙂

    5. For et fantastisk sted Ă„ gĂ„ tur. For en natur!!! GĂžy og inspirerende med DYTT, jeg var ogsĂ„ med pĂ„ det for Ă„tte Ă„r siden – begynner Ă„ bli en stund siden ja… Regner med at kosen/desserten er spist, den sĂ„ god ut.

    6. ravn73: Ja mulighetene ligger rett utenfor dĂžren – og det er jeg glad for 😀 Morro med dytt, men det er ikke sĂ„ sosialt som vi trodde. Vi jobber turnus og vi gĂ„r vĂ„re skritt pĂ„ hver vĂ„r kant…. men noen av oss er mere flinke til Ă„ gĂ„ sammen enn andre. Desserten er fortĂŠrt! Og den er gooood.

    7. Ser ut som det var en herlig tur! For en vakker natur det er der! Nydelig! Å den belĂžnningen etter MR, den sĂ„ god ut! Ha en herlig lĂžrdag! Klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg