Fjelltur

MULETUA

 

Ja i dag blei det plutselig en fjelltur.

Og herlig var det.

Kjente virkelig at det gjorde godt for rygg og hofter, og gå ulendt.

Det er lenge siden jeg har vært på Muletua, og i dag gjekk turen dit.


En må ha gode sko, og det har jeg heldigvis. I dag var det veldig vått i og rundt stien.
Det har vært mye nedbør siste dager, og snøen som har ligget, er nesten forsvunnet.


Mye vann i og rundt stien ja 🙂
Men det gjør ingenting.
Herlig å gå oppover igjen.


Det er jo mye rart å se i elver og bekker – laget av naturen selv.


Mye bobler  i vannet og det er jo morsomt.
I dag klarte jeg å fange meg selv i 4 bobler.

Det er godt å komme opp i høgda, selv om dette ikke er noen stor topp.


Jepsipepsi!

Tørr på beina og klar til turen ned igjen.


Hadde to ørner rundt meg en stund.
En som ikke var så stor også dukket denne opp.
De er ikke enkle å fange på bilde med en mobil, men her er den iallefall.
Majestetiske og skarpe i blikket <3

 

#fjelltur #Muletua #dyttno #nyttårsmarsjen #ørn #søndag #motivasjon #godhelse #tørrskodd #fjellsko #glede #friluftsliv

16 kommentarer

Siste innlegg