Lørda`n og Snåsa

I dag har snøen bare regnet vekk nesten.
En tur ute i regn og vind.


Ingen snø på veien lenger – blankeisen er vekk 🙂


Mye dukker frem fra snøen 🙂


Måtte innom moderen og henne måtte jeg lete etter. Pusen, frøken Simba, var i stua, men moderen var ikke noen plass. Jeg måtte stå og lytte. Da hørte jeg lyder fra loftet.
Ok – hun holder på med noe baking nå da.
Og det stemte……. iallefall nesten. Svelesteking, Hun har steketakke på et av rommene på loftet. Og det er hennes bakeplass. 
Nydelige sveler vart det.
Mmmmmmmm 🙂

Så var det hjem og late seg litt. 
Jeg skulle på Madelynn og drikke kaffe og spise noe godt, sammen med en venninne og hennes venninne 🙂 (kanskje vi er litt venninner alle tre)   hehehe

Så hadde vi avtalt å dra på kino og se MANNEN FRA SNÅSA.

Denne filmen anbefaler jeg dere alle å se.
En varm og menneskelig film. Nær og god på alle måter.
Tårene satt løst – og det var en god stillhet etter filmen var ferdig.

Jeg skal muligens se den igjen, sammen med min mor 😀

Ønsker dere en varm lørdags kveld <3

 

#regn #lørdag #Lørda`nogsnåsa #kino #madelynn #godepraten #utetid #venninner

10 kommentarer

Siste innlegg