Minus tre

 

Tidlig oppe i dag.
Helsesjekk og blodprøver ferdig 🙂

Henvist MR begge hofter og fornøyd sålangt.

Det blåser og er kaldt ute.

Trenger vitaminer så jeg tar meg en kiwi <3

Hadde ikke tenkt meg ut – men fuglene skulle få julemanner i matburet  (så slipper jeg spise de) og da tok jeg likesågodt på meg for en tur rundt i bygda.


Her har jeg på meg luen jeg fikk av Marita til bursdagen – hjemmestrikket 🙂

Utsikten og fargane på himlen er fantastiske i dag. 
Denne løda ser slik ut ovenfra……


Og når du kommer nedom så ser den slik ut.
Ingen som passer på med noe vedlikehold.
Orkaner og stormer har herjet og ødelagt.


Nydelig spegling.

 

Ja i ettermiddag da jeg gjekk tur, viste gradestokken -3 hos moderen.


Nesten hjemme – og fargen er like vakker på himmelen.

Og Mr Sniff kommer og tar imot meg. Han er egentlig ikke så glad i snø….
Og mjauer og vil inn 🙂

Så vart det tur i dag også, selv om jeg egentlig IKKE skulle ut.
Klarer visst ikke la være med å gå …. 

Ha en flott fredag der ute.

 

#minustre #kulde #kiwi #tur #himmel #skogskatt #natur #sunnmøre #snø

28 kommentarer
    1. turen gav deg iallefall mange fine bilder )) jeg var også hos legen i dag,og jeg fikk også henvisning til mr for hofte/korsrygg samt ny beintettingsprøve,det er vel noe med det att når vi først begynner å plages så fortsetter det,men legen sa det var bra jeg gikk mye og skulle bare fortsette med det )) det ble over 11000 skritt i Volda i dag hi hi

    2. fruensvilje: Ja ikke sant!! Det er godt å gå for kroppen. Jeg ble forespurt å begynne med ny medisin for benskjørheten…… jeg går på alendronat….. nå vil hun jeg skal vurdere injeksjon hvert halve år…. noe nytt som heter PROLIA…… jeg må lese litt om det,,,,,, når en har gått på samme medisinen i 10 år har den visst ikke samme virkningen lenger……. Kanskje vi kunne treffes ved MR da 😀 hehehe

    3. Bildene er fantastiske som vanlig:) Og du ser flott ut i den lua:) Likte kakemennene i fuglemateren altså. Glade fugler hos deg nå tenker jeg:) Ønsker deg en fortsatt nydelig fredag og en strålende helg:)

    4. Mr Sniff er herlig mot den hvite snøen <3 Du får jammen tatt en del turer du, i helga vil jeg også. Jeg har nemlig kjøpt ny jakke, VARM 🙂 OG knipse litt bilder kanskje 🙂

    5. Ja, nydelig speiling….Anastasia var ute en tur i dag da jeg var på butikken. Da jeg kom hjem, kom hun løpene og ville inn igjen. – 15 er kaldt, sjøl for en langhåret pus! 😉

    6. frodith: Ja nå har jeg arbeidshelg så da blir det ikke noen turer til helgen 🙂 Du må kose deg på tur du da, i helgen og i NY VARM jakke og med fotografering – helt toppers 😀

    7. Utrolig flotte bilder. En kjenner både lukten og følelsen som er der.
      Deilig å komme seg ut slik.
      Herlig.
      Ser ut som om at det går bra:)med deg:)

    8. fruensvilje: Ja, hun søkte i går og spurte hvor jeg ville. Jeg tenkte som så at det er lettest for meg å kjøre til Volda 🙂 Om jeg få en tidlig time og du er hjemme så kunne jeg jo kommet kjørende til deg også og vi kunne tatt en spasertur………. eller tur en annen plass eller Volda 🙂 Hadde vore koselig det.

      ok. Jeg har hatt beinskjørhet i over 10 år tenker jeg…………… og gått på medisin like lenge og må nå prøve noe nytt……….

    9. da må du si fra når du får time )) det blir veldig kjekt å treffe deg så eg håper det går i orden ) du fikk beinskjørhet i tidlig alder du da,godt det finnes medisiner som demper litt

    10. fruensvilje: Ja…….. jeg har hatt litt panikk inninellom…………… beinskjørhet er ikke noe å spøke med….. derfor trener jeg og er så aktiv som jeg kan klare……. har panikk for å synke sammen…. bli krokrygget………. medisin nr 1 der er trening.

    11. jeg har ikke utviklet helt beinskjørhet,om det ikke har forandret seg da,men jeg har begynt å lute ( dei to siste mr viser att jeg sakte men sikkert er i ferd med å bli pukkel (

    12. fruensvilje: Det er så kjedelig………… 🙁 Og du kan ikke trene skuldre nå pga operasjon…… men jeg er veldig der med trening på skuldre……… Prøver holde i sjakk det som kan holdes i sjakk eller sånn passe….. trener mye styrke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg