PĂĽ tur….

Ja i dag ble det tur til Ulsteinvik.
MĂĽtte jo opp pĂĽ Ulstein bil og se hva de hadde for biler der.

Og jeg hadde to prøveturer med to forskjellige biler.

Bensin og disel.

Jeg tok samme kjørerute med begge….. men følte at bensinbilen var ypperlig.

Kjørte ut til Flø – og måtte stoppe og ta utsiktsbilder og se litt på bilen jeg kjørte. 


Her er det utsikt rett mot Runde 🙂


Herlige farger ute i havet.

Ja, så hadde jeg tatt samme rute med begge – bensinbil og diselbil.
Valget var HVA jeg ville ha – men jeg endte opp med BENSINBIL.
Årsmodell = 2013

Jeg fikk noe lite for min gamle 2002 Toyota corolla som var kjørt 270 000 km.
Den har gjort nytten sin den 😀

Hvilket merke og slikt og et bilde av bilen skal du få – da jeg henter den i neste uke 🙂

NY BIL!!  Yohooo!

Vel hjemme måtte jeg ut å gå en tur i bygda – bare for å gå litt etter all bilkjøringen. Det ble en tur rundt bygda og innom moderen.


Så vidt snøen dekker jordet 🙂


Flott lys mot Mulevika


Utsikt fra min hage <3


Da jeg vel var inne igjen, stod Mr Sniff på verandaen og ventet på å få komme inn. Han klatrer opp fra hagen og setter seg på gelenderet også ser jeg han fra gangen. Det er hans faste plass. Og når jeg er hjemme og Mr Sniff er ute, hører jeg når han klatrer opp. Det høres noen dunk i treverket. 🙂

Slipp meg inn da!!!

Ja nĂĽ er han inne i varmen <3

 

Ønsker dere en fortsatt flott onsdag.

 

#pĂĽtur #natur #skogskatt #mulevikvegen #onsdag #utsikt

 

12 kommentarer

Siste innlegg