Mindre kaldt…

Hei og god søndag 🙂

I dag er det mindre kaldt….. minus 1 grad viste det…… Det er delvis overskyet og litt vind.

Jeg har fyrt i ovnen, da det var iskaldt pga kulden siste dager og i natt.

Oppe tidlig og slapper av, leser blogger og spiser min daglige dose av havregryn/rosiner/litt sukker og melk pluss herlig kaffe 🙂

Elsker denne tiden om morgenen – ha god tid og det er stilt.

 

Disse herlige tøflene fikk jeg av min venninne, Marita, i julegave. Hun har laget de selv og de er tovet. 
Gode og varme på slike kalde dager 🙂

Søndagen er Orkideèns dag her hjemme (og jeg husker det som regel). Det betyr at de skal vannes hver søndag 🙂 Tror ikke de har fått vann siden i fjor!
Jeg har 8 Orkideèr stående rundt om. Ser ut til at det er den blomsten jeg takler og ikke tar livet av 😀

Dette er et selfie fra i går før turen til Hidsegga startet. Det ble noe kluss med bilen til Susann, så jeg måtte kjøre – og det er jo helt i orden 🙂 Men litt venting var det og da tok jeg dette – bare for å vise at jeg hadde med mitt SONY speilreflekskamera 🙂  Jeg bruker for det meste mobilen til fotografering, men når jeg vet at jeg kan ta litt makrobilder og slikt så er et kamera bedre enn mobilens. Og jeg fikk tatt noen supre bilder i går <3

Disse hanskene fikk jeg av min godeste venninne, Marie. Det er slik at jeg slipper ta de av når jeg skal fotografere med mobilen 🙂 Hun tenker da på alt <3 De er gode og varme og jeg kan styre med mobilen uten å ta av hanskene 😀

Ja jeg gjekk min runde, og var innom moderen som satt og spiste middag og så sport på TV. Skiskyting.
Det er frosset inne i sjøkanten 🙂

Det er lys i tunnellen 😀

Jeg treffer som regel et hjerte på min vei – også i dag 🙂

Iskunst.

 

Ønsker dere alle en god søndag.

 

#mindrekaldt… #frost #søndag #innekos #utekos #utetid2016 #ordtak

29 kommentarer

Siste innlegg