Rydder ut julen…..

Ja i dag ryddet jeg ut det meste av julen 🙂

Juletredet er gått til ved….. og i og med det er minusgrader her nå, så har jeg fyrt med det i dag 😀

Nesten alt er pakket vekk….. men noe står igjen….. bare noe….. for veret er så fint at jeg måtte ut en bitteliten tur.

Avtalte med min beste venninne at vi møttes for en tur rundt Turstien på Heid og videre til Hornseten. Herlig!

Snøfattigt men kaldt. Mye folk ute og nyter dagen 🙂


 

Det var herlig med en luftetur 🙂 Så stakk vi innom Marie og tok en kopp kaffi og pratet enda mere 🙂
Og fikk servert tilslørte bondepiker fra juleselskapet hun hadde i går 🙂
Blir liksom ikke helt ferdig med alt det søte……

Men i morgen begynner virkelig hverdagen igjen, med jobb og trening <3

Spennende med utfordringen FRODITH gav oss i går også. Bilde av VANN. Og vil du følge med på innlegget til frodith, og åpningen av galleriet i morgen, klikker du innom henne 🙂

 

 

15 kommentarer
    1. dette var en nydelig tur og flotte bilder,litt mndre glatt en turen vi hadde i dag ) i morgen er det buss til Volda for å ta stinga,så jula skal få være til tirsdag

    2. fruensvilje: 🙂 Det er kaldt og glatt ute……. men det var fint å gå der vi gjekk 🙂 Hardt og tørt underlag 🙂

      Lykke til i morgen <3 Håper skulderen din blir 100% !!!

    3. missmommy.blogg.no: Tusen takk missmommy <3 Jeg er glad i naturen og turer og deler gjerne og kanskje også kan motivere andre til å bruke naturen mere 🙂 Ja ny uke og tidligvakt på meg i morgen 😀
      Ønsker deg også en god kveld videre og en god mandag! Og fortsatt lykke til med dine nyttårsforsetter 😀

    4. Ser det er flere som rydder ut jula nå. Her skal den få stå litt til. Har furu til juletre og den er så fin, så jeg har ikke hjerte til å ta den riktig ennå. Tilslørte bondepiker , DET er snadder!! Ser nesten ut til at det er høst på de bildene du har tatt! 😀

    5. karidansen: Ja det er helt merkelig dette veret……. i går da vi gjekk langs fjøra på Runde, før vi gjekk opp i fjellet, luktet det av vår…… tarelukt………… 🙂 Nå er det flere minusgrader ute og klar himmel. Jeg er klar for dagvakt. Ønsker deg en strålende dag!

    6. For en flott sted og flott lys på bildene! Jeg er med på utfordringen hos Frodith jeg også 😉 og så skal jula ryddes ut herfra i dag. Ha en nydelig hverdag med jobb og trening! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg