1. januar 2016

Godt nytt år!

2016

 

Herlig altså. Første dagen i året er godt i gang. I fra å regne masse i natt og formiddag, så ble det blå himmel, kaldt og fint, ut på ettermiddagen. Det tilsa at det måtte bli en tur første dagen i året. Og min bror og mine to tantebarn fra Florø ble villig med på tur til Golleneset fyr. Det var en herlig tur. Vi er spretne og lekne og har det morsomt sammen 🙂 Og da blir det hoppebilder og slike ting 🙂

 


Det er offentlig flaggdag i dag 🙂


Her har vi kommet oss til Golleneset fyr. Jeg har på meg panneband og pulsvarmere som Alice Perdy (bak til venstre) har strikket til meg nå i jula. Heldige meg <3


Vi er ikke vanskelige i det å finne på ting…………………… 


Familien til storebror Per Arne.


Hiiiiihaaaa !!!


Vi hoppper og hopper og hopper 🙂

En nydelig start på året 2016 <3

Så dro vi tilbake til mamma – og kjørte alle inn og så til grava til pappa <3 Han hadde blitt 82 år i dag. Nyttårsbarn <3 

Håper dere alle har hatt – så langt – en flott første dag i det nye året 🙂

 

#Golleneset #1januar #1nyttårsdag #vinter2016 #januar #hav #familie #natur

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg