3. juledag

God romjul!

Endelig kom vinteren innom her pü sunnmøre.

I gür var jeg pü dagvakt, og kunne ikke dy meg, men mütte ta et bilde da jeg var ute og kjørte pü Runde.


Utsikt mot min hjemplass – den lille øya litt til høyre i bildet.
Det var kaldt, fint og glatt.

I dag skal jeg på kveldsvakt – men har rukket en tur ute i det flotte vinterveret.
MĂĽ jo bare nyte det nĂĽr en har muligheten.

 

Stakk innom postkassen på min tur – og der lå det altså pakke til meg fra da jeg vant i adventskalenderen til 
frodith 🙂  Jippi! Pakke i romjula <3

Og dette var det jeg fikk 😀


Kjempeherlig lue som frodith har laget selv 🙂

TUSEN TAKK!! 

Den passet perfekt <3

 

SĂĽ til turen ute:

Herlige isformasjoner langs elven i dag.


Utsikt mot Mulevika.

 

#romjula #ordtak #vinter #utpĂĽturaldrisur #natur #kalendergave #blogg #isformasjoner #desember #friluftsliv

16 kommentarer

Siste innlegg