Tusen takk <3

Tusen takk!

Eg er så takknemlig for dagen i dag.
Eg har bursdag, men ingen rund dag.

Gratulasjonane strøymar på. 
Eg er heldig eg <3 
Eg har nokon som bryr seg.


(Gave fra Marita)


(Gave fra Laila)

 

Mamma ringte litt over 10.00 i dag.
Ho sa det at det visst nok var ein finare dag den morgonen for 48 år sidan, enn i dag.
Men du store tid kor stolt han pappa var.
<3 Pappa <3

Plutselig oppdaga eg at han ikkje er her i dag.
For fyrste gong i heile mitt liv.
Snilde pappa.

Eg set slik pris på alle helsingar eg har fått og er overvelda.
Eg har alt eg kan ynskje meg.
Nære gode venner og venninner – gode naboer og herligaste familie.

Ein kjekke kar som bryr seg om meg.

Ja, eg er velsigna heldige <3

Eg har vore heldige her inne på bloggen også 🙂
For jeg vant gårsdagens adventskonkurranse som CUSKIMA har på sin blogg 🙂
Heldige meg!!
Ta en titt innom bloggen hennes om du ikke kjenner henne fra før 🙂

I dag er eg også en av tre prinsesser på bloggen, som har bursdag, og fått flott hilsen fra godeste
FRODITH

Ta en titt innom hennes blogg også om den er ukjent. Hun har også en herlig adventskalender gående nå .

 

Den perfekte bursdagen med alt <3
Eg er takknemlig.

Endatil fjelltur som er så viktig for meg.

Turen gjekk til Storevarden.


Hjerter på min vei. Det under er hagl formet som et hjerte – det bare lå slik og ventet på meg.


Min faste plass for stopp – mye vann fra mye nedbør siste dager.

Oppe!
Herlig rett og slett.

Så blei det lunsj på #Madelynn at med kjekkaste Siv 🙂


Denne buketten fikk eg av min kjekkaste <3

 

Eg er glad!

 

#bursdag #takknemlig #blomster #fjelltur #Storevarden #hjerter #gaver #glede #regnboge #natur #desember

30 kommentarer

Siste innlegg