Noen har bursdag……….and i love this cat <3

Hei og god ettermiddag.

Det er 11. desember og tradisjonen tro, så drar jeg denne dagen til Ålesund og tar lunsj med mi gode venninne, Marita.
Hun har bursdag dagen før meg – og har i alle år poengtert at hun er EN dag eldre enn meg. Det er bare det at dette hører jeg ikke lenger…..    hehehe  nå er det ikke så morsomt lenger – men JEG er jo EN dag yngre enn henne helt til midnatt 🙂  Hvor morsomt er ikke DET!

Vi har kjent hverandre siden før barneskolen – er vokst opp i samme bygd og har vært og er nære gode venninner <3

Men før jeg kommer meg til Ålesund, så må jeg jo vise bilde av verdens herligste Mr Sniff <3  som ble tatt bilde av i går kveld.


Kokte byggryn – moste halvfrossen jordbær og blåbær med ett lite snev av sukker i, og blandet i byggryn 🙂
Min eldste sønn var innom før han skulle på sjø i dag – og han mente at denne “desserten” kunne vi vel også ha på juleaften 🙂
Ikke så dumt det, da den ene tantejenta ikke kan spise kaker og slikt som er melkeprodukter og mel i……
Vi fĂĽr se.


Mr Sniff er iallefall fornøyd <3
Blir reint borskjemt og får mat i liggende stilling av Patrick 🙂

 

Ja, sü var dagen her og jeg har vimset litt rundt og tenkte finne en liten søt ting til Marita, og hadde ikke all verdens tid før hurtigbüten gjekk.
Men fant selvfølgelig ikke noe som kunne passe, i farten, og mütte bare kjøre mot Hareid.
Ja, det er da man blir stoppet i kontroll – når man har dårlig tid 😀
Men det gjekk veldig fort og greit det. Alkotest og slikt.

Rakk hurtigbĂĽten og her sitter vi og koser oss og venter pĂĽ lunsj.
Fant ut at når jeg ikke fant noen gave i farten – så spanderte jeg liksågodt lunsjen på bursdagsbarnet – så ble det gava 🙂


Jammensanten var det godt ja <3

 

Nå sitter jeg her hjemme og oppdaterer bloggen min – prøver lese litt – også skal jeg i en bursdag for ei som fyllte 50 år for litt siden 🙂

Så i dag er det fra det ene til det andre 🙂

 

Kos dere med fredagen der ute!

CARPE DIEM <3

 

#katt #skogskatt #bursdag #byggryn #lunsj #carpediem

 

26 kommentarer
    1. Koselig med venninnetreff og god mat…og dere var jammen jevngamle ..hehe..:))Fine bilder av sønn og katt :)) Litt kjedelig ĂĽ bli stoppet i kontroll..men bra det er kontroller i trafikken :))
      Kos deg pĂĽ bursdag ..og god helg <3

    2. for en deilig dag og altdu har rukket alt<3
      Gratulerer med dagen til din venninne i dag og en super ide og spandere lunchen <3
      Fine pusen og flotte Patrick:)
      I Hareid bodde min ene bestevenninne før-hun er desverre ikkje lengre blandt oss og dette er første jul uten ü sende henne gave........men for litt siden mens eg drev med pakker og sünn fant eg en gavepose med lapp fra henne til meg....da følte eg hun er litt med meg i julen alikevel <3

    3. cuskima: Tusen takk 🙂

      Det er trist ĂĽ miste noen man er glad i <3

      Ja jeg tenker at hun ved at du fant den lappen, sier at hun er hos deg allikevel <3
      Det tror jeg 🙂

      Ha en flott kveld du 😀

    4. vi hadde et spesielt bĂĽnd,hun fortalte meg selv at hun hadde gĂĽtt bort….eg forsto det ikkje med engang,men da eg forsto det maket likssom alt sense…
      vi to tøyset ofte med at de som er borte aldri hjelper oss sĂĽ eg sier til henne, nĂĽ mĂĽ du ikkje glemme hvordan det er ĂĽ vĂŚre pĂĽ denne siden ,eg trenger litt hjelp til det og det likssom….
      ja eg er sikker pĂĽ at hun er med meg..<3

    5. trippelbursdag )) da ønsker eg dere alle hjertelig til lykke med dagen og stor klem fra meg.En lunch er en fin gave og i hyggelig selskap kan en ikke fü noe bedre.
      Kipt med kontroll,men du var helt sikkert rein hi hi,kos deg videre i kvelden

    6. Høres ut som du har en veldig fin og innholdsrik dag! Slike dager er alltid veldig koselige 🙂 Sånne vennskap er gull verdt. En av mine aller nærmeste venninner har jeg kjent siden barnehagen, vi har gått i samme klasse på skolen, og henger fortsatt mye sammen.
      Og Mr.Snitt er jo bare helt nydelig. Du ser virkelig at det er en snill katt som har det godt <3 Ha en super kveld videre!

    7. Sü koselige bilder:) Gode venner er det beste en kan ha:) Katten din er helt skjønn:) Ha en fortsatt herlig fredag skjønne du:)

    8. Da har du bursdag i morgen!! Jeg lagde meg riskrem med byggryn i gĂĽr. Den ble god!! Ser ut til at Mr. Sniff koser seg fĂŚlt med sønnen….og at du og bursdagsbarnet koser dere med lunsjen! 🙂

    9. I dag er det du som har bursdag! Hurra så det smeller fra loft og til kjeller, i dag er det DEG det gjelder! Gratulerer med dagen! Bursdagsklem fra meg 🙂

    10. natheless: Tusen takk kjekke du <3 😀 Jeg gjekk i fjellet i dag....... det snødde litt og jeg strakk ut tungen slik de gjorde i historien din - Henriette og Runa 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg