Tirsdagen….

Hei og god tirsdag.

I dag har det vĂŠrt en rolig innedag helt til ettermiddagen.
Malt pÄ et nytt acrylbilde
.. vasket i kjelleren og fÄtt pÄ juleduker
.
Soset litt rundt
 hÞrt julemusikk og annen musikk
.. oppdatert meg pÄ blogger
.
og ikke spist noe sunt i det hele tatt
.. hehe  🙂  
Slike dager er ogsĂ„ greie Ă„ ha 😉

Jeg fikk meg en luftetur
. visste ikke helt hvor jeg skulle hen, men startet i Mulevikegen 🙂


Var ikke sikker pÄ om det var regn ute i havet
.. noen drÄper kom det hele tiden.
Det blĂ„ser iallefall 🙂


Bestemte meg for Ä gÄ ned til dette vannet, isteden for Ä gÄ pÄ Muletua eller Mulevika.
Det er greit at det er flere alternative turer rett utenfor dþren min 😀
Dette vannet fryser til is vinterstid med stabile minusgrader.
Da gĂ„r vi pĂ„ skĂžyter her 😀


Mangt og meget Ă„ feste Ăžynene pĂ„ 🙂
Jeg gjekk igjennom litt skog i dag pÄ veg opp fra vannet. 
Der inne i skogen ligger et gammelt vÄrfjÞs.
Ingen er der lenger, ingen har noe ansvar for det, ser det ut til
.. 
Bare stÄr der.
Det stĂ„r lunt og fint til 🙂


Det var for noen Är siden da jeg hadde hunden min, Kira, at jeg fÞrste gang gjekk meg pÄ
denne vĂ„rfjĂžsen. Jeg er oppvokst i bygda, men visste aldri om denne. Den stĂ„r midt inne i masse skog 🙂
Jeg syntes det var skikkelig spennende Ä gÄ meg pÄ denne, og bÄde jeg og Kira var inn og kikket.


Et lite selfie pĂ„ en stein ute i vannet 🙂


SÄ rusler jeg Mulevikvegen hjem. 
Flott lys i horisonten.


Vel hjemme igjen klager Mr Sniff over Ä vÊre sÄ masse alene
. og til slutt gÄr han ut verandadÞra.
Han er skikkelig selskapssyk etter þstlandsturen jeg hadde 🙂

 

NÄ skal jeg i kirka pÄ korÞving snart. 
Vi bruker Ă„ ha Ăžving i kirka og avslutning fĂžr jula, med pepperkaker og glĂžgg.

Vi Ăžver i kirka fordi sĂžndag som kommer, den 13 desember, skal det vĂŠre en felles julekonsert
med forskjellige kor og korps og annen sang, i kirka. Pluss at vi ogsÄ skal til Indre HerÞy kirke for Ä synge.
Tradisjon.
Men i fjor var vi bare i vĂ„r egen kirke og sang. SĂ„ i Ă„r blir det litt travelt men koselig 🙂

SĂ„ er det ferie for koret til januar 🙂

 

Kos dere med kvelden !

 

#utpÄturaldrisur #katt #natur #selfie #desember #tirsdag #utetid

 

20 kommentarer

Siste innlegg