Ny uke…..

Hei!

Ja, det er mandag, ny uke og nye muligheter.
Jeg har rukket og vÊrt pÄ spinning og litt styrke pÄ Aktiv treningssenter <3

I gÄr, den 6 desember, var yngste gutten min, Robert, bursdag. Hele 22 Är.
Han ble fĂždt pĂ„ UllevĂ„l sykehus en kald og klar 6. desember 🙂
Det er pĂ„ barna man ser tiden flyr avsted – mens jeg fĂžler at jeg stagnerer litt   heheheh!!!

I dag fikk jeg knytt opp fuglenek som jeg fikk av Storebroren min, og hans datter 🙂
De selger fuglenek til innsamling for tur
.. tror jeg
.
Heldige meg fikk iallefall 🙂


Her stĂ„r det sĂ„ fint og kan glede alle fugler som vil 🙂


Gjekk en tur pĂ„ den vanlige runden – innom moderen – og et stykke pĂ„ moloen – og fikk fĂžlge av en katt som fĂžlger alle som gĂ„r forbi 🙂


Det er en del sjþboder i Kvalsvika 🙂 Og jeg elsker de gamle – de har sjarme og varme <3

 

Vel hjemme igjen hadde jeg satt i vann to lys-lykter for Ă„ fĂ„ bort sot – og fĂ„ de litt blanke fĂžr jeg pynter med lys og slĂžyfer.
SĂ„ var det runden og vanne alle orkideer i huset
.. og her viser jeg noen som har mange nye skudd – ja, de kommer igjen og igjen disse orkideene mine – ellers bruker jeg drukne de fleste planter, utenom kaktus kanskje. 


NĂ„ er ene vasen ferdig og den andre tar jeg senere 🙂

NÄ skal jeg pÄ kaffi-besÞk hos bestisvenninnen og skravle litt. 
Har ikke snakket med henne siden fþr turen til Østlandet 🙂

Joda, hun ringte meg da jeg var i Ekeberg-parken for Ä fortelle at avisen hadde et flott innlegg etter konserten vÄr, med bare skryt <3
Det var veldig godt Ă„ hĂžre – og ja – vi fikk bare skryt av alle 😀
Det er veldig hyggellig.

Jepp, nĂ„ har jeg fĂ„tt i meg oppvarmet hjemmelaget pizza fra gĂ„rsdagen, og hiver meg i bilen 🙂

 

Ha en flott mandag der ute!

 

#mandag #sjÞbuder #hav #fuglenek #lys-lykt #utpÄturaldrisur #orkidÚ

14 kommentarer
    1. Bra du fĂ„r trimma litt i “julestria”..og gratulerer til sĂžnnen med gĂ„rsdagen :)) Nydelige naturbilder du har tatt :)) Fine blomster ..og jammen ren og pen den lys-lykta ble :)) Kos deg pĂ„ venninnebesĂžk <3

    2. Ja det er pÄ unga en ser det:) For vi blir jo aldri eldre:) Vakre bilder igjen, det er virkelig flott der du ferdes:) Gratulerer med sÞnnen og en fortsatt strÄlende mandag til deg:)

    3. du har en aktiv start pÄ veka du,og sÄ spinning da))nydelige bilder,ja gamle sjÞbuder bÊrer mye historie med seg det er sant ,og stjerna er pÄ plass i fjellsida,jeg har vÊrt der jeg og sett den ,ikke i Är altsÄ hi hi,ha en hyggelig kveld

    4. Mange fine bilder – likte ekstra godt det av sjĂžboden og treet! Stjerne i fjellsiden er litt spesielt! Ja, skryt i avisa mĂ„ en bare ta til seg!! 🙂

    5. karidansen: Tusen takk :- ) har forresten hĂžrt hele CD-en og det var veldig morsomt Ă„ hĂžre den – og jeg var veldig spent pĂ„ den med da hĂžna fikk mensen – hehehe herlig fortellerstemme har du <3

    6. frodith: Tusen takk!! Det var veldig koselig men tidenflyr i godt lag og plutselig mĂ„tte jeg fyke avgĂ„rde til planlegginsmĂžte for julefest i romjula – i bygda 🙂 Men hun disket opp med julebakst og kaffe og vi pratet i vei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg