Lørdagen

Dagane flyr.
Det er iallefall helt sikkert.
I dag hadde jeg bestemt at jeg skulle vaske begge bada.
Det MÅ gjøres – ja jeg er alt for sløv med slikt innearbeid.
Vil helst bare spenne pĂĽ meg fjellskoa og vĂŚre ute jeg da.
Men, i dag er ikke beste fjelltur-dagen og jeg skal på jobb om litt…..
sĂĽ da ble det vaskedag.
Julemusikk fra spotify av det gamle slaget – som Dolly Parton og Kenny Rogers
Elvis  – Hanne Krogh og Oslo Gospelkor.

Og litt blogging innimellom gjør susen.
Og at byggryna har stĂĽtt og godgjort seg over natten og nĂĽ fikk stĂĽ og koke en stund mens jeg styra pĂĽ.


Mmmmmm  dette var friskt og godt.
Det er så greit å ha litt byggryn i kjøleskapet – og kunne tilsette hva som helst.
Og i dag ble det Kesam Lime <3
Friskt og godt og sunt 😀


Mütte selvfølgelig ut i stormen som herjer her, og lufte hodet før jobb.
Går min vante runde – og går da forbi mitt barndomshjem som du ser til høyre i bildet.
Og nede til høyre ligger Frk Simba på stuebordet i kjelleren til moderen, og tar i mot alle som en, med skeptiske øyne 😀
Steinen til venstre i bildet har jeg og alle andre i kvalsvika sittet pü mange ganger. 
En flott stein å leike på og ved – ja jeg er da oppvokst i fjøresteinane <3
Vel hjemme kommer Mr Sniff meg i møte fra stua – midterste bildet 🙂


Risgrøten her ferdig og jeg für spise og komme meg pü jobb.

 

Skulle egentlig hatt fri i dag da det er VM avkast Norge-Nederland 🙂

Men jeg får se litt her og der tenker jeg 🙂

Ha en flott lørdag 🙂

 

#byggryn #kesam #utpüturaldrisur #storm #katt #risgrøt #lørdag #5desember

 

24 kommentarer

Siste innlegg