Ekeberg-parken :-)

Jeg bare sier det…..
Tenk å glemme å få med Ekebergturen – som jeg og Laila hadde den første dagen etter jeg ankom Aurskog.

Ja…… jeg bare sier det…….
Er det mulig….

Oppdaget plutselig…. eller satt egentlig og tenkte på hvor de trærne fra Ekeberg ble av….
Jeg har rett og slett glemt å laste de inn.

Så her altså, kommer 1. desember-dagen og turen inn til Oslo og til Ekeberg.

 


Meg og Laila.


Koselig å gå tur i parken 🙂
Så forskjellig en møter 🙂


Målbevisst.


Flott lys i skogen.


Jeg elsker gamle trær <3


Utsikt til Bjørvika – fra Ekeberg.
Irene og Teles bor i den blokken midt på bildet mellom den lave og den høye hvite 🙂


Denne hang på et av de gamle husa ved restauranten.


Det har blitt flott her.
Det var ikke slik på 1980-talet.
Fiskesuppen var nyyyyydelig!!


Vi gjekk en runde og kom innom forskjellige dyr. Som hest, geit, påfugl, ku, ender, svaner og mye mye mere 🙂

 

Det var en nydelig dag i godt lag.

 

#Oslo #Ekebergparken #tre #skulpturer #dyr #Ekebergrestauranten #1desember

16 kommentarer
    1. Tror jammen jeg hadde blitt litt forskrekket jeg, om jeg hadde møtt på Den Målbevisste Dama….men flott var hun. Ja, furutrær er mektige. Ut i friluft hadde også avbildet furutrær på bloggen sin i dag. Ekeberg – restauranten ser også hyggelig ut. Har et søskenbarn som bor i nærheten av Ekeberg – parken, så jeg har vært der, en gang for mange år siden! 🙂

    2. Det er flott der borte. Har faktisk vært der noen ganger kan en trygt si. Deilig å gå turer, og ja gamle trær er noe for seg selv.:)

    3. Vanja: Første gang jeg har gått tur der – men har vært på Ekebergrestauranten noen ganger da jeg bodde i Oslo på slutten av 1980 talet 🙂

      Veldig fint å gå tur der og de trærne er nydelige <3

    4. Ja, fint der oppe ikke sant 🙂 Jeg har vært der et par tre ganger også. Liker meg der, og liker skulpturparken 🙂 Ser koselig ut med venninne der på tur 🙂 Ha en fin lørdag <3 klem

    5. Det er veldig flott oppe der. Har bodd i Oslo siden 2007, men kun fått vært der en gang! Det ser jeg nå at jeg må få endret på 🙂 Inspirerende bilder, og ser ut til at dere hadde det flott 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg