NĂ„ er det like fĂžr……

Hei og god lĂžrdag.
Dagen da alt skal gjþres 🙂

I morgen er det 1 advent og da mÄ vel stjerna og staken, lys inne og ute vÊre klart.


SĂ„ da er det bare Ă„ sjekke at lysa virker, og snare de rundt hekken ute 🙂

SĂ„ skulle jeg bli med moderen til FosnavĂ„g og handle julegaver til vaksne mormor og bestemor-barn 🙂

Det er kaldt ute i dag.
Det hagler og blÄser
.
SĂ„ da tok jeg pĂ„ meg lua og skjerfet som varmer sĂ„ godt – og var klar til en shoppingrunde.

Dette strikket jeg da jeg var pÄ MURITUNET i 4 uker for smertemestring pga Fibromyalgi.
Rosene og kanten rundt er heklet. 
Fri fantasi.
Det er 4-5 Ă„r siden nĂ„ 🙂


Vel hjemme etter vellykket juleshopping – mĂ„tte jeg ta meg noe mat og da var det ikke vanskelig Ă„ finne hva jeg ville spise.
Byggryn som jeg kokte her om dagen, stÄr klar i kjÞleskapet, og jeg blandet i nesten den beste youghurten jeg vet om.
Sitron <3

Jeg mĂ„tte spise noe og sĂ„ komme meg ut – da jeg hadde lovet moderen Ă„ hjelpe henne med Ă„ fĂ„ opp lys ute i hennes hage.

SĂ„ jeg forter meg avgĂ„rde. Tar selvfĂžlgelig bilder langs veien 🙂


Det er kraftige haglbyger innimellom – sĂ„ det er bare Ă„ trĂ„ til og bli ferdige med jobben 🙂


Og der var lysa oppe i treet i hagen.


Og der var lyslenka surret rundt buen til inngangspartiet.


Frk Simba til moderen, er mildt sagt skeptisk til hele sirkuset med alle lysa og ledningane rundt om.
Veldig skeptisk ja




Desse smĂ„ blomstrane har stĂ„tt her siden i sommer 🙂
Og de holder ut og er like fine ennÄ <3


Bare litt snĂž som mangler – sĂ„ er vinteren fullkommen 🙂

NĂ„ blir det Ă„ se handballkamp Norge-Nederland!

Og etterpÄ skal jeg bare ØVE tekst til i morgen.

For i morgen er det adventskonsert med koret mitt og janitsjaren 🙂

 

GOD LØRDAG TIL DERE ALLE!!!

Og takk for at du var innom bloggen min <3

 

#lys #advent #ute #byggryn #vinter #glede #sang

 

31 kommentarer

Siste innlegg