PĂ„ alle fire…….

Hei og god onsdag!

Det er kaldt ute men ikke glatte veier 🙂   Men litt frost i marka er det. 
Det er ikke mere enn en 4-5 grader – og det merkes det.

Jeg skulle Ä handle, og tok i samme farten kontakt med en venninne jeg ikke har snakket med pÄ lenge. 
Vi har samme interessen med natur, foto, sanser, ja, og vi snakker om alt og ingenting. SÄ vi skulle treffes og gÄ en tur
pĂ„ tverrfjellet – Heid – Hornseten. SĂ„ jeg tok pĂ„ meg klĂŠr for en liten tur, og fjellsko.

Den lille turen varte i tre hele timer den 🙂  
NĂ„r man har det morsomt og deler interessen med foto – og en glemmer tid og sted og kryper rundt pĂ„ alle fire for Ă„
fange þyeblikket – da fyker tiden avsted.


Her er Marita i full fokus 🙂


Vi kom opp til Hornseten 🙂


I dag har jeg brukt mitt speilreflekskamera SONY pĂ„ en del av bilda 🙂
Morsomt Ä prÞve det ut, selv om jeg liker best kameraet pÄ min Samsung mobil S5.


SmÄ detaljer i vÄr flotte natur.


Vi kom ned i en skyggeside – og der var det frost.


Sopp var det mye av 🙂


Ikke mye igjen oppe i trĂŠrne. Det meste ligger pĂ„ bakken – av blad.


Litt av den flotte stien vi gjekk i, i skogen.


Frost <3


SĂ„ ender skogsstien her, og vi er tilbake i tur/lyslĂžypen – og rusler hjemover til Marita, der jeg har bilen min parkert. Klokken er vel her sĂ„nn ca 16.00 og det begynner mĂžrkne sĂ„vidt ute.

 

Det ble en herlig dag ute i naturen i dag ogsÄ.
HÄper din dag har vÊrt bra sÄ langt og at den fortsetter godt!

 

#natur #foto #skog #fjell #frost #venninner #glede #utpÄturaldrisur

19 kommentarer

Siste innlegg