Nydelig lys…..

Hei og god tirsdag.

I dag var jeg tidlig oppe.
Skulle kjøre moderen til Ålesund sykehus så hun fikk hentet ut nye høreapparat.
 

Jeg våknet ganske tidlig i dag – jeg gjør det når jeg allikevel vet at jeg SKAL opp tidlig.
Men, jeg hadde da ikke egentlig trengt stå opp kl 0645 da 🙂

 

Men det gjorde jeg, og da jeg hadde god tid, fikk jeg øvd litt på noen av sangene vi skal ha til konserten vår.


Begynner å nærme seg nå, og det sitter liksom ikke under huden ennå  :-/
Hjeeelp!!!  
Men vi skal ha øving i kveld også, og jeg er snart i farta 🙂

Men før den tid, kom vi oss til Ålesund – og moderen fikk sine nye flotte høreapparat og hørte plutselig alle lyder 🙂
Og jeg slipper å rope når vi snakker sammen 🙂

Da jeg kom hjem, var det så fint at jeg bare måtte gå litt tur ute.
Gjekk mot Mulevika og fikk dette flotte lyset i gave i dag 🙂

Det er berre herlig å være ute.
Men det var kaldt drag i luften – så vinteren er like rundt hjørnet 🙂


Det var skikkelig vakkert ute <3


I dag var det denne gamle vårfjøsen som fikk stå modell.


Ut på tur aldri sur 😀    hehehe
Berre nyt!

Nå er det korøving neste.

Ønsker dere en fortsatt flott tirsdag 😀

 

 

#lys #november #utetid #natur #skyer #himmel #selfie #glede

16 kommentarer
    1. Blir nok mye fin sang på den konserten tenker jeg :)) Viktig å høre best mulig…ellers kan man fort føle seg litt utenfor .. så bra moren din fikk nytt bra høreapparat :)) Flotte bilder fra turen…fint lys er vakkert og gir bra bilder :)) Nå har du vel kanskje vært på øving når du leser dette..så får du ha en fin kveld videre :))

    2. Så flott at det finnes hjelpemidler som fungerer. Min eks har veldig dårlig hørsel, og de siste årene vi var gift begynte det virkelig å bli vanskelig å kommunisere – (Og det skyldtes jo ikke BARE hørselen hans!) Ja, det nærmer seg julekonsert – tid nå. Jeg kunne ha likt å synge i kor, men jeg er ikke så glad i fritidsaktiviteter som innebærer at jeg MÅ møte opp en fast dag i uka. Nydelige bilder fra Mulevika!! 😀

    3. karidansen: 🙂 Tusen takk 🙂 Ja det må øves masse nå. Terping……. Det er koselig å være på korøving. Sosialt og kjekt men en MÅ som sagt ja, møte hver uke 🙂 Selv om en kan være borte sånn av og til – så må en jobbe ekstra foran opptredener.

    4. frodith: Tusen takk 🙂 Jeg har heldigvist ikke så lang pendlingsvei lenger. Men da jeg jobbet på legekontor ved Ulsteinvik legesenter, stod jeg opp 0600 og kjørte hjemmefra 0700. Nå står jeg opp 06.30 og kjører hjemmefra 07.30 🙂 Litt kortere vei og jeg er alltid glad i å komme et kvarter FØR tiden 🙂 Akkurat det er visst veldig godt innarbeidet 🙂 Ønsker deg en god natt!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg