Dagen….

Hei og god kveld 🙂

Ja, dagen i dag har vore fantastisk flott. 
Ja, egentlig så tenker jeg at jeg er glad jeg har tatt ut 4 dager ferie for kroppen sliter for tiden. Tannverken pga regn, vind og råhet. Det er ikke mitt favorittver.
Men, i dag var det jo kjempeflott ver <3

Så bestemte meg for en tur i skogen i dag, for å finne foto til dagens tema FIRE i frodith`s fotochallenge – og for å bare gå i skogen og se etter motiv og lytte til suset fra trærne, og se lyset fra solen mellom trærne.

Jeg fikk alt dette i dag <3  

En herlig liten tur i skogen et steinkast fra der jeg bor 🙂


Hei hei – på vei inn i skogen.


Det er så flott <3


Er fascinerende med alle tuer og hauer rundt om  i skogen. Litt farge er det her og der ennå.


Fotografen.


Og høgt strekker de seg – opp mot det blå <3


Dette ble mitt nye profilbilde på FB  🙂  Selverklært fotograf   hehe

 

Har vært inne og lest blogger for oppdatering.
Og da jeg kom til missmommy, så har hun en “giveaway”. Softlips Cube!!  
Og DET hadde jeg hatt behov for, kjenner jeg. Jeg er avhengig av noe på leppene og akkkurat Pomegranate & Blueberry, hadde passet meg midt i blinken <3

Så om du vil ta en litt bedre titt på HVA ER NÅ DETTE MED MISSMOMMY OG GIVEAWAY…. Så ta en titt inn her SoftlipsCube 😀  

 

Ønsker dere alle en flott torsdag kveld <3

 

 

#foto #skog #selfie #natur #tre #giveaway #torsdag

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg