To…….

Hei og god morgen!

Det regner ute og da er det godt å sitte inne med havregryn,rosiner og melk i en skål, og herlig kaffe <3

Det er tallet eller ordet TO som er dagens “Challenge” fra godeste FRODITH.

Jeg har vært innom to andre flotte blogger og lest deres bidrag til dagens challenge.

Det ene har flott strikk og du kan se det bidraget her. Og det andre bidraget er et flott dikt og du kan se og lese på bloggen til alenemortil4.blogg.no. 
Skulle prøve legge ut to lenker men det gjekk bare å legge ut en. 
Er det slik, at det bare går å legge ut en link pr innlegg?

 

Her kommer mitt bidrag til frodiths challenge:

 

 

TO

Det heng to på veggen,
som ingen treng lenger.
Dei har gjort sitt, desse to,
ute på markane dei drog.
Dei heng fast på veggen no.
Godt å være to.

#challenge #to #dikt

20 kommentarer
    1. birdbay: Takk og takk, Hilde 🙂 Tror det blir noe baking i dag. Fant gode kjeks i Trines matblogg jeg skal prøve. Fikk smake de hos en veninne. Sitron og valmue <3 Ha en flott dag!!

    2. Kjempe flott bidrag! Du e flink me både ord og bilda! å takk for at du nevne mæ! Du e no skjønn… btw, e fult mulig å legge ut så mange linka du vil.. e bare å merke ordet som skal “linkes”, trykke på link knappen, lim inn adressen å lagre… SÅ ska den teknisk sett være på plass.. ha en nydelig dag videre!

    3. Eileen: Tusen takk kjekke du. Jeg prøvde å gjøre det samme med din lenk som med fruensvilje, men da fikk jeg det ikke til 🙂 Får prøve igjen ved neste anledning. Det var så fint det innlegget at jeg hadde lyst å nevne deg ja 🙂

    4. Kjempeflott dikt med bilde. 🙂 Når det gjelder linking, du kan linke til så mange du vil. Jeg har linket til 15 -20 forskjellige blogger før jeg. Men du må lagre mellom hver gang. Lag en link, lagre, gå inn om igjen, og lag en ny link…lagre osv..

    5. frodith: Åh ok det er slik jeg må gjøre det ja 🙂 Lagre og lagre <3 Tusen takk for rådet kjekke du 🙂 Og takk for tilbakemelding på innlegget. Du setter oss i sving, og du setter fantasien vår i sving og det er kjempeherlig!!!

      Ha en flott dag!!!

    6. Hørtes koselig ut med den frokosten :)) Fint bilde…og du er jo sååååå god til å skrive dikt :)) Jeg må også inn å se på alle bidraga som er med…hver dag..artig :))

    7. annebe: Det er min frokost ja….. kjedelig og enkel men sunn og god og kraftig start på dagen 🙂 Ikke ofte jeg spiser skiver til frokost. BLir litt mere skiver og egg og slikt i helgene 🙂

      Tusen takk for så koselig tilbakemelding <3

    8. Fint dikt! Jeg ser ikke hva det er? Havre er et flott kornslag. Har kjøpt meg byggryn i dag – ble litt inspirert av et innlegg du hadde for en stund siden, og tenker at jeg skal legge dem i bløt og bruke dem i salat – eller lage en dessert av dem! 😀

    9. karidansen: Takk og takk 🙂 Det som henger på veggen der er noe de “horvet” jordet med før ….. hang etter traktoren og rusket opp jorden….. Jeg har lagt i vann byggryn som jeg skal koke i morgen tidlig 🙂 Det er godt til mye, dette byggrynet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg