LĂžrdagen….

Hei og god sĂžndag.


I gÄr brukte jeg hele morgenen og utover dagen, pÄ to bilder jeg maler. Jeg gÄr sÄ enormt inn i det, at jeg
glemmer tid og sted. Slik blir mine bilder til.
Men, sÄ mÄtte jeg ta tak i meg selv og komme meg ut i naturen en stund. 
Tok pÄ meg jakke, hadde full-ladet mobil og ruslet avgÄrde.
SÄ kom jeg pÄ at jeg hadde glemt magevesken med drikke og eplet som jeg ikke spiste en dag fÞr.
SĂžren!

SĂ„ peip det inn en melding.
Det var tantejenta mi som studerer i Bergen, som var hjemmom tilfeldig i helgen.
Hun lurte pÄ om jeg ville gÄ tur med henne.
Klart jeg vil det!

Kanskje derfor jeg hadde glemt magevesken med alt jeg bruker ha med pÄ tur?!

For da avtalte vi Ä mÞtes hos min mor, sÄ hun fikk hilse pÄ bestemor si, ogsÄ skulle vi dra derfra og
gĂ„ en ny vei hun ikke har gĂ„tt fĂžr 🙂


SĂ„ vi kjĂžrte til FosnavĂ„g – NĂžrvĂ„gen – og parkerte bilen der, for Ă„ komme opp til tverrfjellet via en flott spennende sti gjennom skog.


Selfie <3
Vi har veldig god kontakt, og det er jeg veldig glad for.
Setter pris pÄ at hun oppsÞker meg for Ä gÄ tur.
Hun sier at: det er du,tanteMette som har lĂŠrt meg Ă„ bli glad i fjell og natur <3


Utsikt fra utsiktsplass midt oppe i skogen 🙂
Her ser vi FosnavÄg med NerlandsÞy i bakgrunnen.


Selfie igjen 🙂
Vi har den gode samtalen og vi har mange viktige temaer Ă„ diskutere.


SÄ er vi oppe pÄ den flotte turstien over Tverrfjellet.

Det er kinoens dag her i HerÞy, sÄ vi bestemte oss fÞr turen, at vi skulle Ä se MOUNT EVEREST.

SĂ„ vi dro og sĂ„ den. Den varte i litt over 2 timer, men hvor de to timene forsvant vet vi ikke – for 
filmen var bare helt fantastisk.
Jeg levde meg slik inn i den at jeg satt og grein pÄ slutten. 
TĂ„rene rant og rant og rant.
Det var en sterk og fantastisk film som er basert pÄ en sann historie om de som klatret opp i 1996.

 

SÄ dro vi hver til sitt ut pÄ kvelden.

Jeg datt inn i TV-skjermen og sÄ opp igjen HUNGERGAMES <3

 

Siste del av HUNGERGAMES – altsĂ„ MOCKINGJAY 2 kommer i midten av november
og da er det greit Ă„ se repriser frem til da <3

Ønsker dere en flott dag der ute 😀

 

 

#natur #skog #glede #utsikt #dengodesamtale

 

14 kommentarer
    1. god morgen.Du mÄ vÊre verdens beste tante :)) og sÄ koslige og fine bilder du har tatt :)) en sikkelig fin lÞrdag.
      HÄper du fÄr en like fin sÞndag

    2. Tusen takk for nok et fantastisk natur innlegg fra deg, og sÄ fine bilder av to vakre jenter <3
      HÄper jeg ogsÄ snart fÄ se noen glimt av bildene du maler nÄ <3
      Ha en nydelig sĂžndag.

    3. SÄ flotte bilder:) Koselig Ä ha noen Ä gÄ pÄ tur med da:) En nydelig jente ser det ut til:) Ønsker deg en flott sÞndag sÞte Mette? SÄ det sto tante Mette der:)

    4. Jeg har ogsĂ„ grĂ„tt pĂ„ kino – mange ganger! Flotte naturbilder, og veldig koselige “Selfies” av deg og tantebarnet! Aner en viss familielikhet! 🙂

    5. birdbay: Tusen takk kjekke Hilde 🙂 for det navnet stĂ„r pĂ„ mailen din? hehe stemmer at jeg heter Mette ja 🙂 HĂ„per dagen din har vĂŠrt bra sĂ„ langt og at den fortsetter slik 🙂

    6. passion4lifeandtravel: Tusen takk kjekke passion4lifeandtravel 🙂 Ja det kommer nok noe pĂ„ bloggen snart, nĂ„r jeg er helt fornĂžyd 🙂

      Ha en fortsatt nydelig sĂžndag du ogsĂ„ 🙂

    7. Tantejenter er ikke oppskrytt – de er gode Ă„ ha! Jeg har to av dem 🙂 Nydelig natur, spesielt pĂ„ det fĂžrst bildet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg