Siste dagen….

Hei!

I gĂ„r var det premiere pĂ„ James Bond – og jeg var der 🙂


Mange hadde virkelig dresset seg opp med flotte dresser ja 🙂
Skal det vĂŠre sĂ„ skal det vĂŠre, liksom 😀
Knallgod film – og 2,5 timer raste avgĂ„rde.


Fikk flotte roser i gÄr, og da kommer jeg i tanker om min favorittsang pÄ denne jord, av Bette Midler.

THE ROSE <3


I dag var denne utsikten fra kjĂžkken til bare Ă„ nyte 🙂
Det var 17-18 grader pÄ formiddag og utover, sÄ mÄtte ut Ä nyte.


Kom ned til min mors have, da det begynte sÄ vidt Ä regne. Men det var ikke sÄ ille, og ble ikke vÄt i det hele tatt.
Bare noen drÄper til Ä begynne med. Senere begynte det skikkelig Ä regne, men da var jeg kommet i hus.


Er den ikke flott da?!   <3
BĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠ !


Hþst og siste dagen i oktober 🙂

 

 

Ønsker dere alle en god lÞrdag kveld der ute !!!

 

#sistedagenioktober #roser #utno #natur #sau #mildt #lĂžrdag

18 kommentarer
    1. Visste ikke at det var laget ny film med James Bond en gang, jeg…Litt stilig at folk pynter seg!!Vakre roser i en aldeles skjĂžnn farge!! Det treet i din mors hage ser nesten ut som en kropp! Og sauen – hva betyr de merkene i panna , mon tro? 🙂

    2. Ha en fin-fin kveld du ogsĂ„ 🙂 Her gjelder det Ă„ gjĂžre minst mulig 😀 sjokolade, sofa og slĂžving -de tre S-ene er det som gjelder 😉

    3. SĂ„ bra den var fin …skal nok ikke se den fĂžr den kan leies pĂ„ tv ..flere Ă„r siden jeg var pĂ„ kino nĂ„..orker ikke sitte sĂ„ lenge av gangen :))
      Flotte bilder av blomster og natur..og sauen var fin men du var sĂžtere :))) Kos deg i kveld :))

    4. annebe: Da har du noe Ă„ glede deg til <3 Nei det er ikke noe morsomt om det er vondt Ă„ sitte i kinosal for lenge. 2,5 timer kjennes og da vrir og vender jeg pĂ„ meg og har vondt i knĂŠr og hofter................ men..... det er ikke alle filmer som er sĂ„ lange, og jeg elsker kinoatmosfĂŠren 🙂

      Hehe tusen takk kjekke du 🙂 Ønsker deg en flott lþrdag !! 🙂

    5. frodith: Ja det er godt Ă„ slÞÞÞÞve ogsĂ„. Det er helt ok Ă„ bare holde seg pĂ„ sofaen. Gleder meg til stjernekamp i kveld jeg da 😀 Begge damene der er like fantastiske 🙂

      Ønsker deg en flott slÞv, sjokoladerik sofakveld <3

    6. karidansen: Hmmmm de fargene ……..tja nei si det du 🙂 Den var plassert sammen med to store hanner…………. Den sĂ„ itt liten og stusselig ut sammen med de men men ….. sĂ„ det vet jeg ikke 🙂 SĂžt var den iallefall 🙂 Ja det treet stĂ„r og er ene halve av en bue over inngangsparti. Gammelt tre. Ble vel plantet da mine foreldre bygde huset i 1958 🙂

      God lþrdagskveld þnskes deg 🙂

    7. Den filmen skal jeg jo se.
      Har gÄrr tur idag med min hund og ei lita tispe jeg passer. Hun er ikke vant med Ä gÄ sÄ langt sÄ ble bare litt over fire kilometer.
      Kjente at det var nok i dag. Fortsatt kortpustet etter disse dagene hjemme..
      Varmt og flott tidlig, men sĂ„ kom regnet…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg