Tid for fjelltur………….

Hei!
I dag var det tid for fjelltur.
I gÄr var jeg egentlig sÄ dÄrlig i kroppen at jeg ikke tenkte pÄ tur i det hele tatt.
Men i dag var jeg mye bedre nÄr jeg stod opp, og veret var sÄ flott.
Bestemte meg for fjelltur og at det i dag mÄtte bli en lengre tur.
Fikk sĂ„ melding av en veninne om jeg ville vĂŠre med – sĂ„ da var saken BIFF.
Men jeg mÄtte svinge innom henne og se det nye kjÞkkenet deres, og det var kjempefint. 
ForstÄr at det er Ïn med grÄtt nÄ. De hadde grÄtt gulv og lysere grÄtt pÄ vegger og hvit innredning.
Kjempeflott var det !!!

 

Vi kjÞrte avgÄrde. Vi skulle kjÞre til Ulsteinvik og videre mot Hareid. Men ta av og kjÞre oppover fjelllet.

Turen gjekk til Hasundhornet, FlÄna og Garnestua med retur via LÞseth.
En flott runde.

 


Vi er i gang 🙂  Og solen skinner.


Her er vi pÄ Hasundhornet. Torill stÄr til venstre i bildet. Vi traff pÄ folkehÞgskoleelever bÄde fra Ulsteinvik og Ørsta?
De var mange og de hadde offroadsykler og de laget sikkert noe reklamefilm og greier. For de filmet og tok masse bilder.
Morsomt!


Vi er pĂ„ veg mot FLÅNA.


SÄ er vi pÄ GARNESTUA.


PÄ veg ned igjen etter Garnestua og vi bestemte oss for Ä ikke gÄ samme vei tilbake men gÄ ned til LÞseth.
Nydelig tur og flott utsikt.

Vi kom oss ned og gjekk tilbake mot bilen – en lang tur pĂ„ grusvei.
Men det var herlig med en lengre tur.
MĂ„ vel si at det er en 4-5 timers tur.

Helt herlig!

 

#fjell #natur #utpÄturaldrisur #hÞst #glede #hÞstfarger 

24 kommentarer

Siste innlegg