Skifte………

 

God morgen 🙂

Klokken er skrudd tilbake og jeg har hatt ekstra tid denne natten, for Ă„ komme meg pĂ„ tidligvakt i dag. Det er alltid litt problematisk Ă„ komme hjem etter kveldsvakt, omstille seg litt og sĂ„ legge seg for Ă„ sove og sĂ„ tidlig opp igjen. Men i natt hadde jeg en ekstra time <3   Den har jeg brukt til massiv tankevirksomhet
. Er det ikke det ene sĂ„ er det det andre. 

SĂ„ ligger du der og tenker



  ogsĂ„ hĂžrer du vinden – regnet og haglet piske mot soveromsvinduet


ogsĂ„ tenker du at du ikke har skiftet til vinterdekk ennĂ„ for gradestokken viste 11 grader da du for pĂ„ jobb i gĂ„r ettermiddag


.. da jeg kom hjem fra jobb i gĂ„r kveld var det 5 grader. Det er slikt kroppen reagerer pÄ . sĂ„ da gĂ„r jeg med en konstant tannverk i alle ledd og konstant beinverk (skjelettet).  Ja, da er det vĂŠrskifte gitt! Litt ekstra smertestillende ved behov mĂ„ til slike dager. 

SĂ„ ligger en og tenker pĂ„ om det var noe misforstĂ„elser her eller der

.. det kvĂŠrner


  var det noe jeg sa feil eller ikke sa rett eller skulle ha sagt annerledes eller skulle ha ikke gjort i det hele tatt

.. nĂ„r en ikke HØRER noe – ingen ting

 da gĂ„r kvĂŠrna i hodet 🙂

 

Men nĂ„ er jeg snart klar for jobb. Har fĂ„tt i meg en skĂ„l med havregryn, rosiner og melk. (en liten dĂŠsj sukker)  OG kaffe med melk i 🙂 Dagens viktigste mĂ„ltid!

Kroppen er stiv som bare det men alt dette vet jeg at er normalt 🙂 Da er det jo helt greit da
.  🙂 Er glad jeg kan dra pĂ„ jobb og hjelpe andre 🙂

 

Ha en flott dag der ute – grip den!

15 kommentarer
    1. NĂ„r kverna begynner sĂ„nn…som den gjorde her ogsĂ„ pĂ„ mĂ„rran…da er det like greit Ă„ stĂ„ opp…Og slĂ„ den av, 😀 , for Ă„ si det sĂ„nn… 😉 Her kvernes det FOR mye om jobb…og eneste mĂ„ten Ă„ fĂ„ vekk kverna er Ă„ stĂ„ opp, lage kaffe, se tv, blogge…SĂ„ forsvinner fokuset over pĂ„ rette ting, -helgeting 🙂 God vakt 🙂

    2. God morgen vakre deg <3 her vÄknet vi tidlig ogsÄ! Lyset tittet inn pÄ soverommet og klokken er 07.15 men egentlig 08.15.. Ønsker deg en vakker dag kjÊre deg.. Skru av og fokuser pÄ noe flott! Du er super !! <3 stor klem til deg!!

    3. Den er ikke alltid sÄ enkel den kverna:) Ønsker deg en nydelig dag pÄ jobb, og hÄper vondtene dine snart forsvinner igjen:)

    4. Tror det er ei “kverne-tid”akkurat nĂ„, jeg …….AltsĂ„ enda mer enn vanlig!Jeg har lett for Ă„ trekke for raske konklusjoner mange ganger, f. eks tro at noen har blitt fornĂŠrmet pĂ„ meg….Er det noen som stĂ„r meg nĂŠr, kan jeg spĂžrre rett ut i stedet for Ă„ lure….Er det noen mer perifere….tenker jeg som oftest at det ikke er sĂ„ farlig – at hvis det er viktig fĂ„r de heller si i fra til meg! (Men jeg er blitt flinkere til Ă„ legge sĂ„nt fra meg – i stedet for Ă„ blĂ„se det opp eller kverne pĂ„ det!) Det forringer jo livskvaliteten hvis man grubler sĂ„ mye! 🙂

    5. Hm…her har det ogsĂ„ kvernet, og jeg fikk ekstremt lite sĂžvn.
      Det passet sĂ„ klart dĂ„rlig med lite sĂžvn akkurat i natt, men takknemlig for den ekstra timen.Vi holder pĂ„ med ombygging av hus, og er litt lei, og det kvernet om hvordan lĂžse saker og ting bĂ„de hjemme og pĂ„ jobb, sĂŠrlig det siste… i tillegg noe om reising. Vel, da var det bare Ă„ stĂ„ opp midt i natten Ă„ tenke over hvor mye jeg er takknemlig for og heller blogge litt pĂ„ begge bloggene mine, som virkelig hjelper Ă„ fĂ„ kverningen over pĂ„ noe annet <3...selv om nĂ„ mĂ„ bĂžr jeg gjĂžre ferdig noe jobbgreier som har kvernet i natt...
      Trist Ä hÞre at du har sÄ vondt i leddene, og hÄper du har en sÄ fin dag du kan pÄ jobben.
      Jeg gleder meg til ombyggingen er over hjemme hos oss, og mer tid til igjen Ä kose meg med blogger, blant annet din <3 Ønsker deg gode tanker, og glede i hjertet <3

    6. karidansen: Ja ikke sant 😀 Jeg er egentlig ferdig-kvĂŠrna nĂ„………… bruker ikke lange biten pĂ„ det, men av og til er det trasig og setter igang kvĂŠrna av smĂ„e ting som en kan direkte spĂžr om og bli ferdige med de 🙂

      Ha en flott sĂžndag !

    7. birdbay: Nei, kvĂŠrna er ikke grei alltid men det gĂ„r fort over 😀 Det har vĂŠrt bra pĂ„ jobben og vondtene forsvinner etter hvert de 🙂 God dag til deg !!!

    8. missmommy.blogg.no: TUsen takk !!!! KvĂŠrnen er ferdig for denne gang 😀 Har hatt en flott dag pĂ„ jobben og nĂ„ skal jeg slappe av med reprise av Stjernekamp 🙂 Stor klem tilbake til deg kjekke du, missmommy <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg