22.10.2015

Hei og god kveld til dere der ute 🙂
Og, takk for at du er innom her og leser mine innlegg. Veldig glad for det <3

 

Det regner og regner ute. Dagen begynner tregt men greit. Ikke alle dager begynner med hopp og sprett. I dag var det den trege dagen sin tur. LĂ„ lenge og kjente pĂ„ vondter i kroppen fĂžr jeg slepte meg ut av sengen 😀  Jajja sĂ„nn kan det ogsĂ„ vĂŠre 😉

Men dagen er herlig den 🙂 Selv om det regner pĂ„ tvers i vinden 🙂 I dag er det gjĂžre ting hjemme-dagen
. men det ble ikke det helt store, uten om Ă„ vaske klĂŠr, henge oppp og plukke ned og legge sammen. Men det mĂ„ gjĂžres det ogsĂ„.

SÄ hadde jeg lagt i vann BYGGRYN!!! Tror nesten jeg har bitt avhengig. Og er kjempeglad for at jeg er bloggvenn med 

SPISOGSPAR !!  Det er hun som har fĂ„tt meg til Ă„ prĂžve BYGGRYN 🙂


NĂ„ skal de koke en halv times tid.


Ferdig kokte BYGGRYN – og i dag har jeg blandet med jordbéryoughurt 🙂 !!!   Mmmmmm kjempegodt og kjempesunt 😀

 


SĂ„ er det Mr Sniff sin tur med litt rengjĂžring. Bruker en god bĂžrste og bĂžrster pelsen godt. Han liker det inn til et visst punkt. Han eeeelsker Ă„ bli bĂžrstet egentlig, men nĂ„r det lugger litt og kanskje han blir litt elektrisk


.. da er det nok!   SĂ„ vasker han seg litt selv etterpĂ„ da 🙂  Han har mye pels og den mĂ„ pleies 🙂


Avtalte med en veninne Ă„ mĂžte henne pĂ„ Madelynn Coffe – da jeg allikevel mĂ„tte innover en tur.
Vi kosa oss med Te,gresskar-pai,  Chailattete (til meg) og fersken-smoothie (til meg) og den gode praten.


Meg og Siv 🙂
Siv har godkjent bildet for bruk i bloggen. Vi fekk kjekke Belinda til Ă„ vĂŠre fotograf.

 

Ønsker dere en flotters kveld fortsatt!!!

 

#Madelynncoffe #tetime #byggryn #katteliv

18 kommentarer
    1. Ja,byggryn er sunt…og godt! Jeg ble inspirert av deg og lagde meg “riskrem” av byggryn her rom dagen. Masse pels pĂ„ Sniffen din. Jeg tok et lite raid pĂ„ pusen min i dag ogsĂ„, sĂ„ nĂ„ er hun kvitt et par “tugger”. Det er minuset med langhĂ„rete katter – at det har lett for Ă„ bli floker i pelsen. God venninneprat og god mat…..det er en god kombinasjon! 🙂

    2. jeg har hatt en hel slapp dag i dag 🙂 sĂ„nn er det innimellom,og nĂ„ skal jeg jammen legge mer byggryn i vann ser eg hi hi mĂ„ prĂžve varianten med yughert.
      Veldig fint bilde av deg og din venninne

    3. fruensvilje: Tusen takk kjekke du 🙂 Ser ut til Ă„ vĂŠre inne i en kafĂš steem 🙂 Men skal ha arbeidshelg sĂ„ da er det litt lov Ă„ kose seg i uken 🙂

      Ja det er godt med byggryn og friske youghurter. Melon/pasjonsfrukt var kjempegodt 🙂 Kan jo bruke alt mulig til. RĂžd saus med bringebĂŠr og jordbĂŠr…………. mmmmmmmmm

    4. Spennende byggryn har jeg aldri smakt faktisk:) Da er det pÄ tide Ä prÞve det skjÞnner jeg:) Koselig med venninnetur pÄ cafe da:) Flotte bilder atter en gang:) Fortsatt nydelig kveld til deg:)

    5. birdbay: Hei og tusen takk 🙂 Ja, du mĂ„ prĂžve byggryn. kan blande frukt sammen med, youghurt, fruktige sauser, eller ogsĂ„ lage riskrem med byggryn 🙂

    6. Det der mĂ„ jeg prĂžve…ser skikkelig godt ut. Det hender jeg kjĂžper den varianten til Tine…ByggrynsgrĂžt med et eller annet syltetĂžy pĂ„. Veldig god synes jeg, men sikkert mye bedre Ă„ lage den selv 🙂
      CafĂ©besĂžk er jo veldig kjekt. Jeg var i dag pĂ„ cafĂ© selv…tok meg en kopp med varm drikke i ruskevĂŠret 🙂
      Pus hos meg ogsĂ„ er langhĂ„ret, og fĂ„r spesielt om sommeren store knuter i pelsen. Da er det godt med en runde med bĂžrsten, og av og til saksen…SĂ„nn at han kan bli kvitt flokene 🙂

    7. Koselig med venninnetreff:-) Alltid 🙂 Og dere ser ut til Ă„ kose dere <3 Mr sniff ser ogsĂ„ ut til Ă„ hatt det ganske sĂ„ bra med bĂžrsting og greier 🙂

    8. Eva: Ja saksen mĂ„ brukes, spesielt pĂ„ sommerstid, pĂ„ pusen 🙂 Ellers blir det for masse klomper og da mĂ„ han til dyrlegen 🙁 SĂ„ vi prĂžver passe pĂ„ 🙂 Helt greit nĂ„r han ligger der og nyter bĂžrstingen iallefall 🙂

      KafebesĂžk er koselig!!

    9. SĂ„ kjekt at du ble inspirert av byggryn oppskriftene mine <3 Veldig koselig Ă„ hĂžre :)) Var mye pels pĂ„ Mr Sniff ja 🙂 SĂ„ koselig med venninne treff 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg