Byggryn…

I går fikk jeg kjøpt inn Byggryn og lagt litt i vann til i dag 🙂

 


Så har jeg kokt byggryna og da tilsatte jeg litt bringebærsaft 🙂  Kokte i 30 minutt.

Det var godt!!!   Meeeeen ble litt søtt da jeg tok i litt mye saft….. så da vet jeg det til en annen gang 🙂

Jeg blandet med Vaniljekesam og da for noe av søtsmaken bort, men allikevel litt for søtt 🙂

 

Byggryn kan man bruke til mye – så dette synes jeg var bra tips å få fra spis og spar!!!  Kan bruke det i gryteretter og det meste 🙂

Men, ikke for mye saft om jeg skal ha det til en dessert 🙂


Joda!  Var gått ja 🙂
 

 

#byggryn #mat #godtja #matlaging

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg