sommer i oktober…..

Hei og god ettrmiddag!

Dagen i dag startet med fantastisk soloppgang.

Utsikt fra min veranda 🙂

 

Turen i dag gjekk til SKAGETÅ pĂ„ NerlandsĂžy.


I slikt ver mĂ„ en pĂ„ fjelltur – sĂ„ jeg bestemte meg for Ă„ kjĂžre til Kopperstad, og gĂ„ til SkagetĂ„a derfra.
Det er en bratt sti men spennende og herlig i sommer-hþst-oktoberver 🙂


Berre lekkert <3

 


Nydelig og det nytes 🙂  Humla suser og snuser og enda til havĂžrnen sveva over hodet pĂ„ meg. 
Det jeg peker pÄ bak meg er Þya SKORPA. En flott Þy Ä gÄ pÄ fjellet, men mÄ jo ha bÄt ut dit, sÄ en stund siden 
jeg har vĂŠrt der ute.


Blikkstille. Det er fisk i vannet her og jeg hÞrte noen plask, sÄ sikkert litt stÞrrelse pÄ de.
Tror fisken prĂžvde fange disse Ăžyenstikkerne som suset rundt.


De koser seg i varmen 🙂


Ja. Bare meg i fjellet. Nydelig stillhet.
 

 

Ønsker dere alle en fortsatt flott mandag!!

 

 

 

 

#fjelltur #skagetÄ #nerlandsÞy #Þyenstikker #natur #fotografering #hobby #mestring #utsikt

18 kommentarer

Siste innlegg