enda en tur

Hei og god kveld 🙂

 

Det har vÊrt enda en super dag med min gode veninne pÄ besÞk.

 

Hva skal vi finne pÄ i dag da skal tro?

Jo, vi mĂ„ innom min mor en tur pĂ„ kaffi og kake, ogsĂ„ fĂ„r vi oss en spasertur pĂ„ kjĂžpet 😉


SÄ da rusler vi rundt ute i bygda, og ser mangt og meget pÄ vÄr vei.


Mor sin katt, frÞken Simba, lurer fÊlt pÄ hva vi driver med


..
 

Vi plukker med oss epler fra mors hage, som skal bli til herlige eplekaker <3

 

Vi har planen klar for ettermiddagen. Vi skal vandre en tur i FosnavÄg pÄ den nye turstien ved Heid. 
Mor vil gjerne bli med.


Nydelig tillaget sti med lyktestolper som tendes nÄ til kvelden <3


Vi vandrar saman






.. 😉


Moderen og Laila nyter utsikten mot FosnavĂ„g by – og ut i havet.

 

 

Moderen dro hjem og vi hadde en siste aktivitet pÄ hÄnden.

Bading!!! 

SÄ da dro vil til SunnmÞrsbadet i #FosnavÄg.

 

Vi har koset oss.
Gjort det meste. Tatt vannsklien hundre ganger – hoppet og stupt og ligget i bþlgene og i boblene <3

I morgen er siste dagen til Laila fÞr hun hopper pÄ bussen hjem til sine.
Det skal visst ikke vére noen aktivitet i fjellet i morgen 🙂

Hehehhe

Det blir vel shoppingfaktor en liiiiten stund 🙂

 

 

Ha en fortsatt god kveld der ute.

 

 

 

#kakerogkaffe #venninnebesĂžk #bygda #kattensimba #heidtursti #blogg

10 kommentarer
    1. SĂ„ koselig tur 🙂 Fine bilder, jeg liker der du tare en selfie men fĂ„r med alle bak pĂ„ den fine veien 🙂 En aktiv og fin dag. Godt med gode venner, om det er venninner eller familie <3 Og jammen har dere gjort ENDA en aktivitet, som JEG vet om 😀 Hi-hi Ha en fin dag, jeg la meg tidlig i gĂ„r, sĂ„ sĂ„ ikke dette fĂžr nĂ„ 🙂

    2. Det ser ut som noen utrolig flotte dager,nÄ kan din venninne reise hjem med baggen full av opplevelser.Greit med litt shopping da,hygg dere med det ogsÄ

    3. Det er sĂ„ kjekt Ă„ ha gode venner pĂ„ besĂžk. Og da er det sĂ„ mange kjekke aktiviteter man kan gjĂžre. Turen deres sĂ„ flott ut. Og kjekt med kaffi hos mor ogsĂ„ 🙂
      Eplene ja, jeg mĂ„ kanskje sjekke mitt eget epletre. Kan hende jeg kan bake litt nĂ„ i helgen selv. En god eplekake hĂžres ut som god medisin 😉
      Shopping er heller ikke feil i lag med en god venninne 🙂
      Kos dere masse videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg