Via Ferrata ……

Hei!

Da nĂŠmer helgen seg slutten, og jeg er kommet hjem fra jentetur til Stryn – arbeidskollegaer – pĂ„ hytte – klatring i fjellet – sosialt samvĂŠr <3

Ja, for det var det som var planlagt. Å ta turen til Loen og gĂ„ Via Ferrata. Vi var 6 arbeidskollegaer som meldte oss pĂ„ for lenge siden, og har gĂ„tt i spenning og fulgt med vĂŠrmeldinger – for Ă„ bestemme om klatringen var gjennomfĂžrbar. 

Det var meldt regn og sol


.. vi tok sats og bestemt oss for Ă„ dra uansett 🙂

Det var en knalltĂžff grensesprengende tur med klatring i regn. Glatte fjell og RETT OPP, for det meste. Men vi hadde to fantastiske guider med oss, og de hjalp oss pĂ„ de vĂŠrste omrĂ„dene – fysisk og psykisk.

 


SĂ„ er vi i gang!!!!  Lite visste vi hva vi gjekk til

. Det blei en kamp med vilje og fysiske krefter noen omrĂ„der. Her er jeg med en av guidene.


Det var glatt ja

 heldigvis var guidene like ved og tipset, rÄdet og stÞttes oss <3


Vi er stolte <2


Vi klatrer oppover og oppover.


SĂ„ er jeg klar for den berĂžmte hengebroa!!!!   Denne turen denne dagen ble en “Ute av meg selv opplevelse og grensesprengende” tur.
Tror aldri jeg har vĂŠrt sĂ„ fokusert i mitt liv. For JEG har hĂžydeskrekk – og midt ute pĂ„ broen her, sĂ„ kom det sigende. Men, JEG KLARTE DET!!!!!


Vi er pĂ„ toppen og ferdig med klatring. Vi hadde fortsatt lang vei Ă„ gĂ„, for Ă„ komme tilbake til Loen sentrum 🙂


Vi er snart kommet helt ned igjen 🙂


Det er sþndag og vi rusler en tur i hyttegrenda  fþr vi pakker ferdig og drar hjem 🙂

 

En fantastisk tur er over – jeg fatter ennĂ„ ikke hva jeg har vĂŠrt med pĂ„. 

Vi har backet hverandre opp og roset hverandre – stĂžttet og lĂŠrt litt mer om hverandre – vi seks kollegaene som var pĂ„ tur <3

Ønsker dere alle en fortsatt god sÞndag kveld.

 

 

 

 

#kollegatur #viaferrata #loen #stryn #hyttegrend #mestringsfĂžlelsen #fotografering #bilder #hoven #vilje #styrke #samhold #klatre

13 kommentarer
    1. jĂžje meg,du har virkelig hatt en opplevelsesrik helg ja,helt utrolige bilder og fantastisk flott innsats og prestasjon :))du er rett og slett rĂ„ 🙂

    2. Fy sĂžren du er tĂžff!! Aldri livet om noen hadde fĂ„tt meg ut pĂ„ den hengebroen. Tror jeg hadde svimet av om jeg hadde prĂžvd meg, for jeg blir skjelven og hjertet slĂ„r nĂ„r jeg kommer ut pĂ„ kanter hvor det er hĂžyt ned 🙂

    3. margarites: Jeg har sagt akkurat det samme 🙂 Jeg fatter ikke helt at jeg har gjort det 🙂 SĂ„ jeg har nk vĂŠrt litt tĂžff ja !!!! Jeg blei litt skjelven midtveis pĂ„ bruen, men mĂ„tte jo bare komme meg over <3

    4. Utrolig tĂžft gjort av deg.
      Jeg liker der man presser seg ut av komfort sonen sin. Vi mÄ tross alt kjenne pÄ at livet har Ä by pÄ mye.
      Jeg er skeptisk til klatreseler, men jeg hadde nok blitt med opp der ja. Elsker slik utsikt.
      Kjempe godt jobbet dere.:)

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Om en er litt interessert i klatring/fjellet – sĂ„ gĂ„r den turen bra. Har ikke vĂŠrt med pĂ„ Ă„ oppleve dyktigere guider 🙂 Hadde nok ikke klart turen uten de 🙂

      Du fÄr prÞve en gang!!!! Godt med den mestringsfÞlelsen!
      Ha en flott tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg