Vakkert ute……

Det er bare sånn, at når veret er som det er her på sunnmøre, så må jeg ut å gå i fjellet <3  Om jeg gjekk i går og dagen før, så spiller det ingen rolle. En må nyte dette som er nå. Det er en fantastisk høst, og temperaturen er flott. 

Jeg tenker på alle de som har regn regn og atter regn, medfølgende masse ødeleggelser. Flom. Det er trist å se bilder og lese om hvor mye nedbør som er kommet. Men, håper nå at det blir bedre dager rundt om, for de fleste 🙂

 

Her er iallefall et glimt av min tur i dag, og i dag gjekk jeg ikke alene heller. Hadde veldig, veldig koselig følge <3    :-)))

 


Utsikt mot Muletua og forbi 🙂


Utsikt fra Barmen innover Herøy kommune. I dag såg sjøen nesten ut som et hjerte – og flott i det rødlige skjæret fra solnedgangen 🙂

 


Måtte bare ta med dette bildet da. I dag ble det pannekaker med bacon og sukker <3  Åh så glad jeg er i pannekaker !   Mmmmmmm 🙂
 

 

Ha en flott kveld der ute <3

 

 

 

 

 

#fjelltur #pannekaker #solnedgang #natur #vakkert #kveldstur #hobbyfotografering   #utsikt #muletua #barmen

16 kommentarer

Siste innlegg