Joda…..

 

God morgen!

 

Been there – done that


.    Kan si det om ting og tang nÄ  .

Avhengig av hva det gjelder da, men nÄ gjelder det ovner som slÄ seg av og pÄ helt fra ryggraden og opp i hÄrrÞttene.

 

Jepp.

 

Vet ikke om jeg er tidlig ute eller hva
..  men har nĂ„ hatt det slik noen Ă„r ja


Det kalles for “Overgangsalder!”   😀

Heteslag/hetetokter hele Ă„ret!

.

NĂ„ har jeg hat et par tre dĂžgn med lite soving pĂ„ natten. Ligger liksom over madrassen og hjertet banker litt ekstra fort. Meeeen det roer seg vel 
. bruker gjĂžre det. Jeg har ikke hatt de aller verste hetetoktene
.. har igrunnen svĂžmt i svette om natten – men det er noen Ă„r siden. SĂ„ forsvant det, og den berĂžmmelige ovnen snek seg oppetter ryggen.

Bruker ikke noe / har ikke brukt noe medisiner mot dette her 🙂

Det gĂ„r sĂ„ fint sĂ„ 🙂


 

Men pytsan!

Det er jo noe de fleste kvinner mĂ„ igjennom – og jeg er forhĂ„pentligvis snart ferdig jeg da?????????????  som er sĂ„ tidlig ute??!!!!

 

Hehe





. jeg overlever iallefall, og tenker at det Ă„ vĂŠre aktiv i denne perioden av livet er veldig bra 🙂

 

Om det ikke blir vĂŠrre enn dette, sĂ„ er overgangen “et stykke kake” .

Er vel mest hurtig puls/hjertebank og ja
 kanskje noe hyperventilering?   som ikke er morsomt – men det er sĂ„ sjeldent. 

 

 

Ha en flott dag der ute !!!

 

 

 

 

 

#overgangsalder #fotografering #bilder

8 kommentarer
    1. Jeg kom tidlig inn i overgangs alderen. Jeg begynte for ett Ă„r siden.
      Mistet bare mensen over natten.. Deretter begynte hetetokter, og frysninger ut av en annen verden. Sov jo ikke i det hele tatt.
      Snakket med legen i mai, og da begynte jeg pÄ hormoner.
      En ting jeg har lÊrt her i livet. Jeg skal leve mens jeg kan og ikke vente pÄ at ting skal bli bedre kanskje.
      Har hatt litt for mange store slag i livet til Ă„ vite at jeg vet hva jeg kan og vil..
      Det kan ta 10 Är, og Ä komme igjenom det? Jeg har ikke 10 Är Ä leve pÄ den mÄten. Da hadde jeg ikke blitt 10 Är eldre.
      Lykke til med ditt valg. Det er det vi snakker om.
      Man skal respektere andres valg uansett hva en selv mener?)
      Ha en nydleig onsdag.:)

    2. god morgen og velkommen i klubben :)) jeg bruker egentlig Ăžstrogen,men har gĂ„tt tom ,ikke bare bare Ă„ stikke innom lege for ny resept nĂ„r jeg ikke har lege her jeg bor.Du har jo rett det gĂ„r over,og vi overlever hadde vĂŠrt verre om vi frĂžs da 🙂 hvor mange Ă„r vi mĂ„ ha det slik hvet jeg faktisk ikke,men vi fĂ„r bare ta det som det kommer

    3. Jeg begynte da jeg var 41 ca… tidlig…. Ikke ferdig ennĂ„ med akkurat svettingen men bryr meg lite… bare kler av og pĂ„ meg etter som det trengs 😀 Og om natta sover jeg, vĂ„kner litt og sovner igjen 🙂 Gidder ikke bry meg for mye om det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg