Ut av tåkeheimen.

God ettermiddag 🙂

 

Dager en ikke får gjort noe spesielt – som denne.

 

Men gjort noe spesielt, jo det har jeg da.

Jeg meldte meg opp i januar som privatist fo å ta HELSEFAGARBEIDER-fagbrevet, og den ene, tverrfaglige eksamen, er unnagjort. Så gjenstår den praktiske eksamen 🙂  

Jeg er utdannet Legesekretær men jobber i hjemmesykepleien 🙂 Flotteste arbeidsplassen <3  Så fant jeg ut at jeg ville ha utdanning innen det jeg nå jobber med, og meldte meg altså opp som privatist. Det begynner nærme seg praktisk eksamen, og jeg må innom sykehjemmet og få litt tips og veiledning – da det er stor forskjell å jobbe på et sykehjem enn hjemmetjenesten. Jeg har jobbet på sykehjem før, så jeg kjenner personalet. Men jeg må bli litt kjent med brukerne også, da jeg får en som skal være MIN på eksamensdagen 🙂

Jeg våknet til dette i dag 🙂

Utsikten fra stuevinduet var ikke mye å skryte av kan man si.


 


Tåkete langs veien i dag også.

Så dro jeg til sykehjemmet og var der litt ut på formiddagen. Fikk god informasjon!

Var innom kirkekontoret og forhåndsstemte – og har vært på kommunen og forhåndsstemt 🙂 Tommelen opp!

 

Så hadde jeg en avtale med en venninne om kaffe – og der fikk jeg denne utsikten.


 

Det er jo fascinerende med tåken som ligger og gjemmer på ting – så får man noen glimt av noe før den igjen gjemmer unna 🙂

Vel hjemme har jeg ligget for det meste…….. malt litt på et nytt lerret og bare gjort ingen ting. Blir litt stiv og vond i kroppen når veret er sånn, men…. har dratt meg opp av sofaen og skal snart på YOGA POWER 🙂    Må ha en treningsstund og få varme i muskler og ledd 🙂   Tommelen opp!!!

 

Håper du har hatt en fin dag hittil, og ønsker deg fortsatt fin ettermiddag og kveld 🙂

 

 

 

 

#tåke #fotografering #tåkeheimen #hobbyfotografering

14 kommentarer
    1. Her var det også tåke på morran i dag..men ble fint med sol etterhvert :))..veldig fint med tåke på bilder..men godt når den forsvinner 🙂
      Så spennende med ny læring og utvikling på arbeidsfronten..lykke til med det :))

    2. ja der ser mann ikke mye,men tåke kan være fint det også,bare det letter igjen :)) her har det bare vært blå himmel og solskinn så eg har virkelig hatt en deilige dag 🙂
      Så spennende da med videre utanning,ønsker deg masse lykke til med eksamen når den tid kommer 🙂

    3. Det siste bildet var nydelig, med tåke og alt. Men fint med det i forgrunn 🙂 Lilla blomsten 🙂 Spennende med litt skole-greier da 🙂

    4. Lang dag på jobben?
      Deretter opp og ned Lyderhorn to ganger.. Må få de 60 turene unna før septemberen er ferdig. Det er målet. Så har jeg tatt av tapet på det som skal bli kontor.. Nå er det mørkt, og kveld.. KAn sette meg ned og ta kvelden tenker jeg.:)
      Kjekt med litt ro også.
      Du må ha masse lykke til med planene.:)

    5. Så fine bilder! Ha en bra helg 😀 Hadde forresten satt uendelig masse pris på om du tok en tur innom bloggen min og følgte den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg