Tidlig ute.

God morgen eller god formiddag 🙂

Dagen i dag begynte med sol fra blĂĄ himmel. Da mĂĄ en bare ute og nyte litt denne dagen.

Glimt fra noe av det som vokser og blomstrer i min hage 🙂


Dette er en vekst som smaker lakris om man tar blad og tygger 🙂 Fikk denne av en god
veninne fra Dalsfjorden. Den har ikke vokst seg sĂĄ stor ennĂĄ, men hĂĄper til neste ĂĄr at den ruver litt
mer fra bakken.


Noen bringebær her og der. Det begynner bli flotte farger ute.


Her har vi da flotte Mr Sniff.


Min flotte skogs/pærser-katt Mr Sniff <3   Han var så glad da mor kom hjem i går kveld. Nå følger
han etter meg hvor jeg går nesten. Gode pusen 🙂
 

 

Det er veldig lummert ute. Det har skyet til. Værmeldingen var visst regn. Men det gjør ingenting. Dagen har begynt godt. Kanskje man får gjort noe inne også. Jeg er mest glad i å ta på skoa og gå ut. 

Ha en flott dag!

 

 

 

 

 

#skogskatt #blandingsrase #Mrsniff #hage #hobbyfotograf #fotografering #blomster 

7 kommentarer
    1. her hadde du masse fint i din hage,ja naturen er rik på farger 🙂 heldige du som har fått kjørvel ( den med lakrismak) det er noe jeg også kunne tenkt meg men hvet ikke hvor jeg finner.
      Det var en riktig så fin kosepus du hadde da 🙂

    2. Koselige bilder fra hagen, og fin katt også. Dagen her begynte ganske bra, men i ettermiddag kom et voldsomt regnvær, fulgt av heftig lyn og torden. Heldig vis ser det ut til at det roer seg litt igjen nå. Men vi har hatt tre heftige timer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg