26.08.2015

Hei!

I dag dro vi fra Aurskog ca rundt 08.00. Turen er snart over – og vi starter på siste delen. Aurskog – hjem.

 

Iris måtte få si hade bra til oss 🙂

Dette er huset til Laila med familie, i Aurskog 🙂

Vi suser avgårde – og her et stopp mellom Otta og Lom.


 

Vi er i Lom, og dette er stavkirken der. Vi var innom Bakeriet i Lom og handlet litt – kjørte så videre over Grotli, Stryn, Volda og hjem 🙂

Denne uken har gått veldig fort, men kjenner jeg er sliten av all fartingen. Å skullle kjøre i all den trafikken, er slitsomt til tider, men det gjekk heldigvis bra.

Nå er jeg hjemme i mitt eget hus, og min katt Mr Sniff var mjauende glad når jeg kom 🙂

Ha det sĂĄ fint alle dere!

NĂĄ er denne mor og datter-reisen over.

 

 

 

 

#morogdatterreisen #blogg #biltur #morogdatter

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg