Midt i livet.

 

 

MIDT I LIVET

 

HER STĂ…R EG, MIDT I LIVET,
OG DU,
PĂ… DEN LENGSTE ENDEN.


EG STĂ…R MIDT I LIVET,
TAKKA VÆRE DEG,
OG SNART, JA SNART I LENGSTE ENDEN.

 

TAKK TIL DEG SOM I LENGSTE ENDEN,
HAR GJORT AT EG HAR KOMT MEG HIT.

 

OM IKKJE DEN LENGSTE ENDEN VAR,
JA DĂ… HADDE INGEN KOMT MIDT I LIVET.

 

mette  josteinsdatter kvalsvik
 februar 2012

 

DIktet over skrev jeg til mamma til hennes morsdag da i 2012. Hun er en fantastisk mamma 🙂

 

I dag er det tegn til litt fint innimellom? da det har regnet kraftig hele natten. Kanskje vi fĂĄr en flott dag og kanskje blir det fjelltur!

Grip dagen der ute!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg